bevalling inleiden......

Marianne27

New member
Hallo,

Alweer een hele tijd geleden dat ik hier ben geweest (was geloof ik alleen in het begin van mijn zwangerschap)
Heb in de tussentijd geen fijne zwangerschap gehad. Ik heb helaas MS, maar in overleg met mijn artsen zagen ze het wel zitten dat ik zwanger werd.
Het is tijdens mijn zwangerschap mis gegaan met mijn ziekte. Heb een tijd in het ziekenhuis gelegen en daarna in een revalidatiecentrum. Ik kan nog steeds niet goed lopen, alleen met hulpmiddelen. Maar dat kan ook komen door de zwangerschap. dus afwachten als ik bevallen ben. Erg spannend allemaal. Ik probeer (lukt niet echt) me zo weinig mogelijk zorgen te maken over hoe het allemaal moet straks, want het is nog zo onzeker.......
Ik ben op dit moment 31 weken zwanger. Afgelopen vrijdag ben ik weer voor een controle in het ziekenhuis geweest. en de kleine man doet het gelukkig erg goed :)
De gynaecoloog vertelde ons dat het plan is om me sowiezo in te leiden meet 38 weken. Ben ik opzich wel blij mee, des te sneller kan ik weer aan mijn herstel werken. Heeft iemand van jullie hier ook al ervaring mee gehad? Of kan iemand mij hierover meer vertellen?

Groetjes Marianne
 
Hai Marianne,

Hier pas de eerste zwangerschap en geen ervaring met een vroegere ingeleide bevalling.

Hoe 'anders' kan een zwangerschap per persoon lopen. Fijn dat alles goed gaat met de kleine man. Ik wil je veel sterkte wensen en straks een heel voorspoedig herstel.

Groetjes,
Melian
 
Hey Marianne,

Sorry ik kan je ook geen informatie geven, heb geen ervaring.
Wil je wel heel veel succes en sterkte wensen de laatste weken, tijdens het inleiden/bevallen en hoop uiteraard dat het na de zwangerschap weer wat beter met je gaat ondanks die rot ziekte!

Liefs Lisette
 
Hoi hoi,

Wat een heftig verhaal, mijn tante heeft ms dus ik weet wat het met je kan doen!
Super dat je het aan durft zwanger te worden! Erg vervelend dat het allemaal niet zo lekker loopt! Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen tot de geboorte van de kleine en daarna met het herstellen van alles en geniet van je gezinnetje!!!!

Ik ben zelf ingeleid met 42 weken dus niet echt vergelijkbaar, wel is het zo dat inleiden best heftig gaat , de weeën volgen elkaar snel op..bijna geen rust tussen de weeën.. maar ik heb er absoluut geen nare herinneringen aan en bij iedereen gaat het anders! Het ging snel binnen 5 uur was ze er ook!!

heel veel succes met alles!!

Liefs Liesbeth

Heel veel sterkte!!
 
Terug
Bovenaan