bevalling Joany

Hoi dames,

Hier is dan mijn bevallingsverhaal,
ik moest op 7-3-11 om half 8 binnen zijn in het ziekenhuis. Toen hebben ze gekeken naar mn baarmoedermond, maar die was nog niet helemaal rijp genoeg. Dus kreeg ik gel ingebracht, na n paar uur gingen ze weer kijken had toen 2cm ontsluiting dus om 4uur nog n x gel en hopen dat het vanzelf op gang kwam. Niet dus wel last van weeen maar verder niets. De andere morgen kwamen ze weer kijken en toen hebben ze infuus gegeven en water gebroken, gelijk 4cm toen kreeg ik rond 9uur n morfinepomp die hielp tot n uur of 3 wel goed. Maar toen hield ik t niet meer, en om kwart voor 4 kwam de gyn kijken die zei gelijk dat ik zo niet ging bevallen dus ging ze bellen voor n keizersnee. Nou toen ging t heel snel gelijk naar de ok, en om 16,27 was ons meisje er. Nu zijn we alweer n week thuis en ze doet het erg goed. Ze zat gister al over dr geb gewicht. En ze heeft al 2 nachten lekker door geslapen.

Gr Priscilla

Nou dat klinkt, ondanks dat de onstluiting niet vorderde, toch positief! Gelukkig kunnen jullie nu lekker genieten van jullie mooie gezonde meid! Groot voordeel dat ze jullie lekker laat slapen, herstel je ook beter van je ks.........
Veel plezier nog van je meisje!!

Liefz Esz

ben jaloers dat je kleine nu al doorslaapt. ben al blij dat mijn mannetje soms 5 uur aan een gesloten slaapt `s nachts, dit gebeurt helaas niet elke nacht en hij is morgen al weer 4 weken. ben bang dat het nog wel een paar weken duurd voor hij echt voor vast gaat door slapen. hoop dat dit niet lang meer duurd. want dit sloopt echt.
hij heeft nu last van krampjes en komt `s nachts dan ook wel elke 2 uur (gaaaaap).
maar ja het is voor mijn mannetje ook erg zielig.
wel jammer dat je als nog een keizersnee hebt gehad. maar wel lekker dat je kleintje er in eens zo snel was.
nou geniet er lekker van.

groetjes angelique

Terug
Bovenaan