Bevalling nabij??

Hallo!
Ik ben momenteel 36+5 weken zwanger (van onze 1ste) en ik heb de laatste 2 weken wel vaker per week een heel raar/pijnlijk gevoel onder bij mijn schaambeen, een soort erger wordende krampen+steken die komen en gaan (niet langer dan 15min vaak). Soms zo erg dat het zweet mij uitbreekt, als het dan minder is dan is ons kindje heel druk in de buik aan het bewegen. De verloskundige zei dat ons kindje al lekker is ingedaald en dat het hoofdje dan wat meer tegen de onderkant aan drukt/beweegt. Wie herkent dit ook, elke keer als ik dit heb denk ik, begint het nu?? Ohja, en heeeeel veel maagbranden/zuur! Haha succes met de laatste loodjes voor de dames die nu ook tegen het einde lopen.

Als de weeen beginnen weet je dat gewoon, dat voel je, en dat gevoel is ook maar heel moeilijk goed te beschrijven. 
Bij mij voelde het direct als erge menstruatie krampen die in een gelijkmatig tempo opvolgden. Weet anders ook niet hoe ik het het beste kan omschrijven.

Hoiii, ik ben momenteel 39 weken zwanger van de eerste en zit met precies hetzelfde. Het is al een aantal weken onrustig in de buik. Harde buiken, menstruatiekrampen die komen en gaan. Dat is dat je kleintje gaat indalen.. Nu krijg ik ook andere pijntjes erbij. Rugpijn, net of er een band om je buik gespannen wordt.. Ook ik denk steeds jaaaa gaat het beginnen?? 
Die pijntjes en kwaaltjes kunnen dus wel een tijdje zo doorgaan, voordat het “echte” werk gaat beginnen ?.. 
succes met de laatste loodjes 

Als ik het zo hoor klinkt het als indalingspijn, soms 10x op een dag, soms 2x ? geen peil op te trekken. Kan echt goed zeer doen. Toen de bevalling op gang kwam bij mij voelde het indd net sls hierboven. MenstruatiekrAmp die steeds opkwam en wegtrok. Ik heb ruim een maand rondgelopen en bij elk steekje gedacht... begint het?!! Grappig genoeg toen het begon wist ik het meteen. Heel veel succes!! Zettem op! ?

Fijn dat jullie dit herkennen! Stelt me weer gerust aan de ene kant en aan de andere kant kan het ook dus nog best lang duren, hahah!! Lekker voelt anders inderdaad. Bedankt voor jullie reactie en we wachten gewoon af tot hij zich laat zien!! Succes meiden met de laatste loodjes, straks heb je iets moois in je armen! Xxx

Herkenbaar! Ik had dat gevoel vanaf de 34 weken. Verloskundige toen gebeld en dat waren typisch indalingsweeën. Kon je verder niets aan doen zei ze. Alsof er een mes door het geboortekanaal geduwt werd. Ik ben nu 38+1 en heb al weken indalingspijn. Grappige ervan was dat de baby niet indaalde. Nu gelukkig na 37 weken in 1 week tijd volledig gezakt. Slijmprop verloren. En dan lees je verhalen dat de meeste binnen 3 dAgen waren bevallen. Maar mijn zoontje vind het allemaal wel prima want hij meldt zich nog steeds niet. 
Wachten duurt lang als je ongeduldig bent haha !
succes met de laatste loodjes want die zijn echt het zwaarst !

Opzich raar dat je al vanaf 34 weken die klachten hebt maar het kindje nog niet is ingedaald! Gelukkig nu wel. Maar wachten duurt lang als je er naar uitkijkt haha. Zo zie je maar weer dat iedereen weer anders zwanger is en iedere zwangerschap weer anders is. Succes allemaal!

Opzich raar dat je al vanaf 34 weken die klachten hebt maar het kindje nog niet is ingedaald! Gelukkig nu wel. Maar wachten duurt lang als je er naar uitkijkt haha. Zo zie je maar weer dat iedereen weer anders zwanger is en iedere zwangerschap weer anders is. Succes allemaal!

Terug
Bovenaan