Bevalling nadert?

Hallo allemaal,
Ik ben nu 39+2 weken zwanger en al een paar dagen veel slijm verlies en ook stukken van de slijmprop verloren. Ben ook al dagen misselijk, brandend maagzuur en moe. Volgende week, over 6 dagen, heb ik pas weer een afspraak bij de gynaecoloog (medisch). Ik heb al ongeveer 2 weken 2 cm ontsluiting maar m'n baarmoedermond is nog niet helemaal
verstreken.

Is het gek om volgende week te vragen om te strippen of moet ik gewoon afwachten?
Thanks!

Tis niet gek om te vragen, maar strippen rond 40 weken zonder (medische) indicatie wordt niet snel gedaan. Waarschijnlijk moet je gewoon nog even geduld hebben. Ook al lijken de dagen nu lang, het einde is echt in zicht! Waarschijnlijk heb je binnen 1 a 2 weken je kindje in je armen. Succes met de laatste loodjes.. 

Bij nummer 1 had ik 1cm ontsluiting voor weken. Gestript met 39 weken en bevallen met 39+2, dus officieel niet door het strippen bevallen. Bij nummer twee zat alles potdicht toen ze probeerden te strippen met 39+2. 4 dagen later had ik een bevalling die 4,5 uur duurde! Kortom: helaas zegt het allemaal niks! Wat strippen betreft: vragen kan altijd.

Terug
Bovenaan