Bevalling op gang laten komen/sneller

Haha je hebt alleen bakerpraatjes....

Mc donalds, Chinees eten, wonderolie drinken (raad ik niet aan, poept baby van in vruchtwater) vrijen, bij mij hielp brandnetelthee drinken, lekker warm bad, voetmassage (en dan vooral die knobbel op je voet)
Strippen
Maar of het helpt.... Baad het niet dan schaadt het ook niet....
Heel veel sterkte met de laatste loodjes...

hahah hier nog meer bakkerpraatjes,

Eet het hart van een ananas, drink bitterlemon. Hier zitten stoffen in die ze ook gebruiken om een bevalling in te leiden. (hahah maar natuurlijk lang niet genoeg, maar ja je weet maar nooit!!)

Heb het zelf ook geprobeert maar mijn 2 bevallingen zijn er niet door begonnen!!

Groetjes Anne

Wow, bitter lemon heb ik toevallig in huis. Zou het kunnen proberen. Volgens mij zijn het inderdaad echt 'bakerpraatjes' maar ik laat jullie wel weten of het gelukt is. Hahaha! Bedankt voor de tips!

Hoorde dat je met vrijen wel allebei klaar moet komen anders werkt het niet... en ook pas als je baarmoeder er toevallig al klaar voor is. Dus elke dag ff flink los gaan hahaha... tis maar waar je zin in hebt ;-)
Sterkte allemaal met afwachten! Ohja wat ook wel helpt hoorde ik is veel blijven bewegen, wandelen, zwemmen van alles doen en niet de heledag op bed op de bank wachten erop!

Ik hoorde dat het alleen zou kunnen helpen als je baarmoeder er klaar voor is. Eerder schijnt het allemaal geen zin te hebben. Daarom wil de gyn mij ook niet strippen, ze zij als het er niet klaar voor is heeft het allemaal geen zin, helaas!!

Terug
Bovenaan