Bevalling op tv ( De bevalling of Beschuit met muisjes )

A

Anoniem

Guest
Hallo ik Maria,

Ik ben moeder van een zoontje van 1 jaar en inmiddels zwanger van de tweede.
Ik wou al met de geboorte van mijn zoontje mee doen aan het programma de bevalling of beschuit met muisjes.
Maar ik vond het wel een beetje eng want je heb nog nooit een bevalling gedaan dus dat was de rede waarom ik bij de eerste toch maar niet heb mee gedaan.
Nu weet ik dat ik van de tweede via een keizersnee zal gaan bevallen en ik vind het nu ik weet hoe mijn kindje geboren gaat worden leuk om mee te doen.

Ik ben op zoek naar mensen die ook hun bevalling willen laten filmen door het programma de bevalling of beschuit met muisjes. Of mensen die er al eerder aan mee hebben gedaan.

Groetjes Maria

Hoi,

Wat leuk dat je aan dat programma mee doet!
Ik vind het altijd erg leuk om dit te kijken op tv,
helaas is het er nu niet meer op! (of heb ik het mis)
Weet iemand wanneer het weer begint?
Ik moet er zelf niet aan denken zo'n tv ploeg erbij
maar dit is ook allemaal nieuw voor mij.

xx Syrah

Hoi,

Moet je even op het januari 2005 forum kijken. Daar is per ongeluk een bericht over opnames van een tv-programma gepost voor januari 2006 mama's. Misschien kun jij er wat mee! Ze zoeken nog mensen!

Groetjes, Kat

Beschuit met muisjes is toevallig net weer op tv en is volgens mij alweer afgelopen?

Het waren al wel behoorlijk oude opnames want een kennis van internet zat erin en die is begin vorig jaar al bevallen. Dus het heeft erg lang geduurd voor het op tv kwam.

Groetjes,
Maron

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reactie ik weet dat ze alle twee niet meer op tv zijn maar er is een redactie waar je naar toe kan bellen.
Dat wil ik ook gaan doen die kunnen mij vast wel meer vertellen over of het programma nog nieuwe opnamens maakt of niet en hoelang het duurt voordat je bevalling uitgezonden wordt.

Nou ik hoop in ieder geval dat ik nog een kansje krijg om mee te doen aan zo'n programma.

Groetjes Maria

hoi hoi
ja dat lijkt mij ook leuk om aan zo,n programma mee te doen,kijk er zelf ook altijd naar.
weet jij het telefoon nummer dan?
liefs sil 19wekenzw

Terug
Bovenaan