Bevalling opgewekt door toucheren

Hi dames!

Hier ondertussen 40+4 dagen zwanger en vanmorgen is de vk langsgeweest om me te komen strippen.
Helaas is het strippen niet gelukt (baarmoeder lag nog te hoog waardoor ze er bijna niet bij kon, nog geen ontsluiting, bm was al wel wat verweekt en leek al wat te werken)

Nu ben ik natuurlijk zwaar teleurgesteld, en het ongeduld groeit echt met de seconde. Nu heeft de vk best wel lopen wroeten om bij mijn bm te komen en ik vraag me af of er dames zijn met dezelfde ervaring, waarbij na het toucheren de bevalling toch op gang is gekomen?

Ik hoop dat ons meisje zich snel laat zien!

Xxx

Hier 2x gestript.. 1x met 41 weken en 1x met 41.3 weken.. 2e keer zijn zo'n 8 uur later de weeën op gang gekomen en 8 uur daarna onze dochter geboren!
Succes met de laatste loodjes, wachten duurt lang hé.. Nog even en voor je het weet is jullie dochter er!

Jammer dat het strippen niet gelukt is bij je!
Bij mij was het op donderdag niet gelukt, op maandag wel.
Daarna binnen 2 uur begonnen de weeën. En 14 uur later was mijn zoon er.

Wachten duurt zoooo lang! Sterkte ♡

Hi.. bij mij is het ook een beetje zo gegaan.. met 40+3 heeft de verloskunde ook poging gedaan om te strippen en met 40+5 afspraak in het ziekenhuis om evt inleiden te besprek als ik over week 41 zou gaan..
Daar hebben ze nog een keer poging gedaan om te strippen en toen kon het wel.. dus wss heeft dat wat de verloskunde had gedaan toch wel iets gedaan. Uiteindelijk is mn dochter met 40+6 geboren dus dat 2x strippen heeft zeker nut gehad ☺️

Bedankt voor jullie reacties, hier is alles nog rustig. Fingers crossed dat de weeen een van deze dagen beginnen.

Dinsdag gaat de verloskundige opnieuw proberen te strippen en woensdag staat de afspraak bij het ziekenhuis de gynaecoloog gepland om eventuele inleiding te bespreken, en extra controles uit te voeren.

We zullen nog even geduld moeten hebben voordat we ons wondertje kunnen ontmoeten!

Xx

Bij mij kon er 15 juli niet gestript worden, ook alleen getoucheerd. Baarmoedermond was wel verweekt, op 16 juli in de avond zijn mijn vliezen gebroken en 17 juli bevallen.
Ik was ook zwaar teleurgesteld dat strippen niet lukte, maar mogelijk heeft het toch iets gedaan.

Terug
Bovenaan