bevalling opwekken met acupunctuur!

Heeft iemand hier ervaring mee???

Ik ben nu 39 weken en heb aangegeven bij de vlk dat het te zwaar wordt.
Ik slaap niet meer ivm b.i. waardoor ik oververmoeid raak.
Ik ben ook al 37 kilo aangekomen waarvan zeker 10 a 15 kilo vocht is.

Van de vlk moet ik een afspraak maken met een acupunctuurist om de bevalling eventueel in te leiden en/of alles te laten verweken. Ik zelf ben altijd een beetje sceptisch over dat alternatieve circuit.

Ik hoop dat jullie iets hierover weten.

Gr Amber 39 wkn

Bij een vriendin van mij hielp begonnen de weeen toen ze een fles bitter lemon op had gedronken. Dit was op advies van haar vk. Die zag ook dat ze het heel zwaar had en veel vocht vast hield. Het schijnt echt te werken!!!!

Ook heb ik vernomen dat het eten van de kern van een ananas helemaal niet zo goed schijnt te zijn voor je baby. Het schijnt zelfs dodelijk te kunnen zijn. Dus doe dat aub niet.

Probeeer je eerst de bitter lemon, werkt het niet kan je altijd nog de accu man bellen. Dit is waarschijnljik ook nog eens veeeeel goedkoper.

succes ermee

groetjes guppie

Ik heb op aanraden van mijn VK acupunctuur geprobeerd. Zij had dat zelf
aan het einde van haar zwangerschap ook gedaan en bij haar had het
geholpen.

Helaas was mijn lichaam nogal eigenwijs (zelfs met 42 weken zat de boel
nog potdicht) en heeft het dus niet geholpen. Mocht de bevalling nu,
bij nummer 2 weer niet goed op gang willen komen, dan zal ik
acupunctuur zeker weer proberen.

Tis wel een klein beetje pijnlijk op sommige plekjes (ze pakken je benen en je voeten) maar niet héél vervelend.

Ontzettend veel succes en ik hoop voor je dat je snel je kindje in je armen kan sluiten!

Hoi meiden,

bedankt voor het reageren. Ik heb morgenochtend een afspraak dus mij benieuwen...
Degene die het doet is ook verloskundige dus dat is wel fijn.
Ik laat het jullie weten hoe het is afgelopen.

Gr Amber, 39,1

Terug
Bovenaan