<p>Hey allemaal, ik ben momenteel 36w zwanger en ik wil niks liever dan dat de baby er eindelijk is. De laatste 2 maanden waren zwaar, maar het wordt het niet beter op. Ik heb al 3 dagen last van stekende pijn in mijn hele buik, extra erge rugpijn, misselijkheid na het eten (maakt niet uit wat ik eet of op welk moment) en enorm zware benen. Vooral de buik- en rugpijn is niet te houden, hier lig ik zo goed als de hele nacht wakker van... De vroedvrouw zei dat inleiden niet gedaan wordt voor 39w en dat de buikpijn waarschijnlijk voorweeën zijn, maar dat hier niks aan gedaan kan worden.</p><p>Nu is mijn vraag of bij jullie iets hielp om de weeën stilaan op gang te brengen. Ik heb al frambozenbladthee gedronken, ananas en dadels gegeten, seks gehad, veel gewandeld, de trappen opnieuw en opnieuw op en af gelopen... Niks helpt. Ik weet natuurlijk ook niet of mijn baarmoedermond al week is, of al is ingekort. Tips? Nog een maand van dit én het hele proces van de bevalling doorstaan is me echt teveel. Alvast bedankt </p>