bevalling

Ik heb sinds gisteren zo`n pijn in mijn onderbuik,ben nu 39+3zw, net of ik heel erg ongesteld ben, het lijkt of mijn benen van rubber zijn, heb de hele nacht ook geen oog dicht gehad.
Verlies af en toe een heeeeel klein beetje vocht maar volgens mij is dit geen vruchtwater.
Dit probleem heb ik een week of 2 ook gehad maar dat was niet zo erg als nu.
Heb toen de VK gebeld en die zij dat mijn baarmoeder gewoon heel geprikkeld was. maar ik heb het nu weer,alleen een tikkeltje erger, durf alleen niet weer de VK ervoor te bellen, voel me dan zo`n zeikerd.
Ik weet even niet meer wat ik moet doen, gewoon afwachten wat er gaat gebeuren of toch even bellen.
Wie wie van de zwangere herkent dit, is dit aanleiding tot bevallen of is het loos alarm?

gr.

 
Ik zou eigenlijk gewoon de vk bellen en vragen, maar als je dat (nog) niet durft kun je proberen te klokken: zit er regelmaat in je krampen, en hoe snel komen ze? Als dat vocht zoetig ruikt zou het best toch vruchtwater kunnen zijn. Ik neem aan dat het helder is? Als het groen of bruin is *meteen* bellen natuurlijk!
En verder, je bent nu ruim 39 weken schrijf je, dus zo gek is het niet als dit toch echt de bevalling is ;)
Zolang er verder niks gebeurt kun je het een uurtje aanzien, en evt klokken, als het dan niet weg gezakt is zou ik toch echt bellen. Ze zitten er voor jou hoor :)
 
hai hai,
dat beetje vocht dat je verliest kan best je vruchtwater zijn, want je water kan ook ergens bovenin gebroken zijn, en dan sijbelt het naar buiten (heb ik ook gehad)
de vk kan dat zo voor je controleren. ze hebben zo'n wattenstaafje die roze kleurt als je water gebroken is.
en inderdaad net als tanfana zegt gewoon bellen misschien ben je wel al bezig. veel succes
 
ik zou ook bellen hoor! heb zelf ook dat gevoel,ook in m ´n benen.alleen ben ik 37 wkn en 2 dgn.maar kan natuurlijk vanaf deze week.een vriendin van me rad vaak dat,heeft het al vaak goed gehad bij anderen.zij zei vorige week dat ik morgen,vrijdag de 13e ga bevallen.maakt me niet uit,het is nooit een ongeluksdag als je kind ter wereld komt. succes, en bel de vk!!!
 
Geloof me als je bevalling begonnen is dan merk je dat echt wel hoor.. geen twijfel mogelijk.. Het gevoel van een wee is zo iets typisch dat heb je gelijk door.. Als je momenten krijgt dat aan niets anders kan denken dan dat gevoel in je buik dan zou ik maar gaan bellen.. Succes en veel geluk saampjes..
 
Terug
Bovenaan