bevalling???

A

Anoniem

Guest
HE hallo allemaal
Heb ffies een vraagje.
ben nu 39 week en ben 15  jan uitgerekend..
twas eerst 27 jan maar na wat onderzoekjes bleek toch echt 15 jan de datum
ik ben nu erg bang voor mijn bevalling.
ben mijn slijmprop aan het verliezen en wil graag weten hoe lang het dan nog max duurt.
denk dat ik hem ondertussen helemaal verloren heb.

wie weet hier meer over
XxX sylvia

Hoi Silvia,

Ik ben bij mijn eerste kindje ook de slijmprop in een keer verloren nog geen paar uur later begonnen bij mij de weeen op te zetten. Maar dit kan ook nog een paar dagen tot paar weken duren voordat de bevalling zich aankondigt. Ik kan je alleen maar adviseren ga niet zo heel erg super ver weg meer als je dat zou willen. Bij mijn tweede heb ik het niet opgemerkt dat ik een slijmprop ben kwijt geraakt maar mijn vruchtwater brak en nog geen uur later was ik aan het bevallen zonder voorweeen gehad te hebben. Niet om je bang te maken nu hoor. Maar mijn tweede bevalling was voor mij een top bevalling omdat hij zo snel ging en ik er eigenlijk niet zo veel van gevoelt heb. Ik hoop dat mijn derde bevalling ook zo mag gaan.

Succes met je zwangerschap nog, probeer er nog van te genieten.

Groetjes

Zwanger moedertje
6wkn en 3 dagen

hoi sylvie

ik hoop dat je inmiddels bevallen bent ,..bij mij duurde het nog een paar uur na het verliezen van de slijmprop tot ik mn dochtertje vast kon houden...

dus veel succes en ik hoop dat hij/zij al geboren is, zoniet, niet te bang zijn, het overkomt je allemaal gewoon  je kan niet veel meer doen dan mee doen met je lichaam en dan komt het vanzelf goed!

Terug
Bovenaan