bevalling????

Hi dames, ik ben nu 28wk en zie niet echt tegen de bevalling op. Het zal wel pijn gaan doen maar zit op curces en dat geeft me best veel zelf vertrouwen met de pijn opvangen en zo.
Waar ik echt tegen op zie is dat ik daar straks met mijn benen wijd lig.
Ik moet in het ziekenhuis bevallen. Gewoon dat je vk komt voelen hoe ver je al ontsluiting hebt dat lijkt me vreselijk.
Zijn er nog meer dames die dit ook hebben?????
Of hoe is het bij de bevalling gegaan????
Groetjes

Ja, ik sluit me helemaal aan bij hierboven. Ik zag daar gigantisch tegenop. Maar het kon me op dat moment helemaaaaaal niet schelen! Op het laatst stond er zelfs nog een operatieteam van 8 mensen naar me te kijken voor de hechtingen. En zelfs dat interesseerde me niets!
Succes!!

inderdaad je gaat niet zo met je doos openliggen ( normaal) maar als het eenmaal zo ver is mag er wel 100 man naar je doos kijken je leeft zo in een roes dat je dat eigenlijk allemaal niet bewust me maakt.

Ik vind het eerlijk gezegd ook wel genant dat ik daar straks met mijn benen wijd moet gaan liggen douwen terwijl iedereen kijkt. Maar ja, ik relativeer het maar een beetje want miljoenen vrouwen zijn ons voorgegaan. En tegen de pijn zag ik in het begin erg op, maar daar ben ik nu ook wel overheen, want het komt er toch wel uit. En bovendien vrouwen in Afrika kakken het achter een boom uit......

(excuseer de bewoording, maar zo voelt het) Succes meid.
Groetjes Lin

Ook ik zag daar erg tegenop. Maar het is echt waar dat het je op dat moment niks meer kan schelen. Ik was alleen maar bezig met het opvangen van mijn weeën en zat in een complete roes.
En bevallen doet erg veel pijn maar het is het allemaal waard!!!! Hoe cliché het ook klinkt.

Veel sterkte!!!

Groetjes Saskia (13 mei bevallen)

Het schijnt dat je een hormoon aanmaakt dat je dit soort dingen doet vergeten dat het erg is. Ook ik dacht dat het erug genant zou zijn, maar nee hoor heb me geen moment opgelaten gevoeld. Je bent inderdaad blij dat er gekeken wordt hoeveel ontsluiting je hebt want je wilt alleen maar dat het zover is dat je mag persen.

Groetjes en succes met de bevalling

Heleen (27 april bevallen)

Terug
Bovenaan