Bevalling

In mijn geval hoe zwaarder de zwangerschap hoe makkelijker de bevalling :) was wel pittig door de inleiding maar is me alles meegevallen! In totaal 8 en een half uur geduurd. Met name het persen was heftig vond ik. Maar was onze mooie dochter zeiker waard! De nachten nu vallen me wel zwaar. Ze huilt veel en soms wordt ik er echt moedeloos van!! Hopelijk gaat dit over....? Het duurt waarschijnlijk even voor je alles op de rit hebt, maar hoe snel zaten jullie in een schema?

Gefeliciteerd!hoe heet jullie meisje en hoe zwaar was ze?
schema is meestal toch pas na 3 mnd...hier ook geen schema,Rivano drinkt om de 3 a 4 uur.en slapen wisselend,wel vaak sochends 2 uurtjes wakker maar wel heel tevreden dan...in de middag nog een voeding,daarna even wakker,knuffelen en weer slapen.in de avond afwisselend slapen,wakker en wat meer willen drinken,vanaf 21.00 wat onrustiger tot ongeveer 23.00.(huilmomentjes)
verder huilt Rivano erg weinig.voel me dit keer wel gezegend met zo een makkelijke baby(hopelijk blijf zo)
huilt jou meisje snachts veel?is ze onrustig?misschien helpt inbakeren wel.heb ik bij mijn 1ste kind ook gedaan en was een echte uitkomst voor haar!
verder kan ze misschien last hebben van krampjes,komt veel voor de 1ste 3 maanden
succes en sterkte,gaat allemaal weer over maar begrijp wel je gevoel hoor

liefs jootje

Aan het huilen komt een eind! Ik heb hier meerdere malen mijn wanhoop geuit en tegenwoordig huilt Caileigh alleen bij honger of een vieze broek! Het isheel vervelend, maar als je jouw checklist hebt gehad wat betreft eten, luieren etc dan pak je haar lekker bij je en knuffel je gewoon.
Fijn dat de bevalling is meegevallen dan. Dat mag ook wel na 42 weken zwanger zijn!
Houdt je nog niet te veel vast aan schema's, zodra je denkt er een te hebben gooit de kleine de boel toch wel weer om.
Geniet lekker meid!

Ik zit na 4,5 week nog steeds niet in een ritme of schema. Soms denk ik: we hebben een ritme! Maar dan gooit de kleine man alles weer om. Ik accepteer nu gewoon dat het komt zoals het komt. Nu nog verlof dus daarin kan ik toch nog bijslapen. Wel doe ik alles in vaste volgorde: na slaapje verschonen en dan de fles. S nachts weinig tegen hem praten en in t schemerdonker de fles geven.. Overdag gewoon geluiden in huis..

Wat fijn om te horen dat je bevalling goed is verlopen!

En ritmes....nee hoor...hier het zelfde. Hebben we eindelijk het ritme ontdekt dan denkt kleine man "echt niet" en gaat het weer compleet anders doen. Hij slaapt nu wat langer door waardoor we snachts echt baaltijden hebben nu met voeden. Maar zal vast wel weer veranderen :)

Succes met alles!!
Liefs

Heeeeeey Meis,

Eindelijk bevallen zeg wat heb jij lang moeten wachten op je kleine meid. Gelukkig is alles toch goed gekomen en kan je nu eindelijk genieten. Hier ook geen schema en veel huilen dus ook kappot moe, maar het komt vast wel goed.

Geniet ervan meis.

Liefs Rilana en Bart

Gefeliciteerd meid!! En fijn dat het je is meegevallen! Mocht ook wel na een maximale zwangerschap! Nu fijn genieten joh, en schema's komen vanzelf. Hoe rustiger jij bent, hoe rustiger je kind is mijn ervaring. Een schema krijg je er niet mee, maar wel rust haha.

Luana had al aardig snel een schema te pakken. In de kraamweek kwam ze 's avonds om 22.00, 's nachts om 3.00 en dan weer om 6.00 enz. Dat werd steeds langer en nu slaapt ze door van 22.00 tot 5.30 en dan weer naar 8.30. Dan om 9.00-12.00-16.00-19.00 en 22.00. 6 flessen van 120 ml zit onze dame nu op. Maar ik zou het rustigaan opbouwen en goed kijken naar je meidje.

Hoe heet ze? En hoe zwaar is ze? Heel veel geluk en geniet van deze bijzondere tijd meid! Voor je het weet is de hulp weer weg en moet je het weer zelf doen!

Liefs ciomama

Hier zit t ritme er goed in maar heeft een week of 5 geduurd. Ze huilde niet veel maar t ritme was er gewoon niet. Nu eet ze op vaste tijden en maakt nachten van ongeveer 8u dus maak ook weer lekkere nachten want ik ga naar bed als zij er ook in gaat en wordt meestal wakker van haar (of ik moet eruit moeten om mijn zoon naar school te brengen haha).

Ze heeft nu om 7-11-15 en 23u flessen van 150+5 en om 19u 180+6 maar ik merk dat ze behoefte heeft aan meer dus doen we dat maar.

xx

Terug
Bovenaan