bevallings bespreking.

hallo dames!
vandaag heb ik mijn bevallings gesprek gehad!
ze heeft eigenlijk niets nieuws verteld. ik had al zoveel opgezocht.
alleen moet ons bed wel op klossen maar daar word hij zo instabiel van!
dus hebben we met de verloskundige afgesproken dat we onze slaapbank op een kant van het bed leggen.
dan is dat deel ook 1 meter hoog!
als ik weeën heb gaan ze een inwendig onderzoek doen naar ontsluiting. is het echt zo dat de bevalling is begonnen gaan we naar het ziekenhuis. daar komen ze ongeveer om het uur/anderhalf uur kijken hoeveel ontsluiting ik heb.

hier in het ziekenhuis hebben ze kraamsuites! daar kom ik terecht ze hebben een bad en douche en zelfs een tv! dat zie je niet overal!
ook mag mijn vriend mee in bad en is er een extra bed voor hem!

Fijn dat je een idee hebt van het hoe en wat straks... en zeker een fijn idee dat je vriend bij je mag blijven en dat er zelfs een bed voor hem zal staan!

ik ga ervoor om thuis te bevallen... hoop nogsteeds dat dat gaat lukken... :D dan ben ik in mijn eigen vertrouwde omgeving... a.s. woensdag weer naar de vk zal ook wel bijna mijn bevallingspraatje krijgen.. ben zaterdag pas 34 weken dus...

liefs

@anna,
ik wil het liefst niet thuis bevallen want waar ik woon hebben meerdere mensen de sleutel en lopen ook verschillende mensen binnen. en daar heb ik niet zo'n zin in.

kan me voorstellen dat je daar weinig behoefte aan hebt.... dan was ik ook voor het ziekenhuis gegaan hoor... maar gelukkig ben ik de enige samen met mijn vriend die de sleutel van ons huis hebben

Liefs

Terug
Bovenaan