Bevallings blunders

<p>Lieve mama’s  ik ben bezig met een leuke blog schrijven over bevallings blunders ? mij had er zelf twee haha waar we later verschrikkelijk om gelachen hebben!  Nu ben ik heel benieuwd naar die van jullie! Zo dat ik ze anoniem kan verwerken in mijn blog!  Mocht je je verhaal niet hier onder willen vertellen kun je hem mailen naar :  mamavanjaydenblogt@hotmail.com   al vast super bedankt voor jullie hulp!  Veel liefs Kelly!</p>

Wat een grappig toppic. Ik ben nog niet bevallen dus kan niets posten. Ben wel benieuwd naar blunders. Kun je iets over je eigen vertellen? Misschien helpt dat anderen over de drempel, Ha Ha. 

Grappig, maar wat is een blunder? Ik had een pompje met pijnstilling bijv en werd daar een beetje high van. Zo af en toe doezelde ik weg en ik had een paar keer dat ik wakker schrok en ineens een woord zei dat nergens op sloeg, 1900 in t engels bijv.. weird, maar een blunder? 

Wat een leuke topic! Ik had tijdens het persen het gevoel dat ik flauw ging vallen werd helemaal zwart voor m’n ogen en voelde me weg vallen dus dat gaf ik ook aan. Zegt de gynaecoloog ja je moet ook wel door blijven ademen.. ik was zo bezig met persen dat ik vergat te ademen haha.

De verloskundige in het ziekenhuis liet per ongeluk de placenta op de grond vallen! Het was even een aantal seconden heel stil in de kamer voordat iedereen in lachen uitbarstte, de bloedspetters zaten overal! Gelukkig wilde ik hem toch niet bewaren en was zij al klaar met alle onderzoeken. Het was een erg grappige afloop van een hele intense bevalling, dus zal het niet snel vergeten. 

Zo ontzettend leuk dat jullie reageren en mee lezen! 
Zal ik mijn blunder ook delen haha ! 

Ik heb heel lang moeten persen.. en op het gegeven moment was ik zo moe! Ik riep ik kan echt echt niet meer!! Er gebeurd Niks! Dit werkt niet! 
De verloskundige reageerde door mij de haartjes van het kleintje te laten voelen zo dat ik wist dat ik er echt bijna was. 
Ik was zo ontzettend blij ! Dat ik gelijk aan mijn moeder en vriend vroeg of zij ook wouden voelen!
haha ontzettend gelachen om de gezichten vd verloskundige moeder en mijn vriend ! Misschien een beetje gek? 

Ik weet nog dat ik met weeën van om de halve minuut de deur open deed voor de verloskundige die gelijk zei; wat doe jij nog beneden? 
Mompel mompel, ik moet nog even naar de wc. 
Duurde haar & mijn zus te lang waarop ik riep wacht even ik moet poepen! ...... Heb die 2 nog nooit zo snel zien rennen! Nee niet doen! Riepen ze.... 
Met geluk, nog geen paar minuten later lag ik op bed, 2x persen en madame was er. 

Ik weet nog dat ik met weeën van om de halve minuut de deur open deed voor de verloskundige die gelijk zei; wat doe jij nog beneden? 
Mompel mompel, ik moet nog even naar de wc. 
Duurde haar & mijn zus te lang waarop ik riep wacht even ik moet poepen! ...... Heb die 2 nog nooit zo snel zien rennen! Nee niet doen! Riepen ze.... 
Met geluk, nog geen paar minuten later lag ik op bed, 2x persen en madame was er. 

Terug
Bovenaan