bevallings verhaal

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

het begon spontaan zaterdag avond om 19.00 en we zijn om 22.00 naar het ziekenhuis gegaan. heb een prik gekregen omdat ik pas 1 cm had en ze zijden 1 cm per uur. dus ik heb geslapen van 2.30 tot 7.45. daarna was de prik uitgewerkt had ik 3 cm dus schoot al lekker op.

daarna ging het echt in een sneltrein vaart heb helaas wel wee opwekkers gehad en dat was echt pfff en om 16.45 was meneer er wel met knip en kiwi vacum.

had een naare gyn helaas kreeg niks voor elkaar van die dingen moesten op het hooft van sverre lukte niet in een keer maar 4 a 5 keer dus was helaas al beurs voor ik ging bevallen. en sverre had veel wondjes aan zijn hooft.

maar ga nu lekker genieten van men mannen.

nou mieden doei doei lucy

meiden die nog wachten veel succes en jullie kunnen het en mamma's die al genieten geniet ze.

Hey Lucy,

he he eindelijk kan ik reageren; wat een rot forum zo...

Tja een bevalling laat zich echt niet voorspellen en gaat vaak niet zo zoals je het graag had gewild, maar uiteindelijk is het het echt allemaal waard, he!?

Hoe bevalt het moeder zijn?
Ik vond het heerlijk-wonderbaarlijk-vreemd!

Wel raar: we hebben onze slijmprop tegelijk verloren en nu  heb jij je kleintje al en ik zit nog steeds te wachten!
Wordt de hele tijd geplaagd door voorweeen maar het zet steeds maar niet door
Straks ben ik  met 41 weken nog aan het wachten... het zou zomaar kunnen....

Ik zag dat je je ook voor het novembermama forum hebt opgegeven: LEUK! dan kunnen we daar tenminste zonder al dit gehannes op deze site doorkletsen en ik ben beniewd naar de foto's van je kleine man met de mooie naam!

Geniet maar lekker en we 'spreken' elkaar!

Liefs Nika  

Hoi Lucy,

Nou ten eerste gefeliciteerd met de geboorte van je zoon.
Wat fijn voor je dat het zo snel is gegaan.
Wel vervelend van die gyn!
Nou ik ben best wel jarloers zou willen dat het hier ook al zover is, maar ja we blijven maar wachten.

Veel geluk met de kleine en geniet van je kraamtijd.

Gr kim

Terug
Bovenaan