Bevallingsavond...

Goedemorgen meiden,

Hebben jullie een goed weekend gehad?

Mijn man en ik gaan vanavond naar de 'bevallingsavond' in het ziekenhuis. Ben erg benieuwd.
Omdat dit mijn eerste zwangerschap is, heb ik geen idee wat ik kan verwachten (geeft ook niet). Wat ik wel weet is, dat we geen rondleiding krijgen vanwege de altijd grote belangstelling voor deze avond, maar ook dat geeft niet want die afdeling en de verloskamers heb ik vorige week zondag al gezien.

Zal ongetwijfeld een hoop informatie zijn en dat vind ik eigenlijk al heel erg fijn om te weten. Over 5 weken hebben we ook die extra afspraak met een verloskundige van het ziekenhuis over onze bevalling. Wordt allemaal wel heel echt nu!

Gaan jullie nog naar zo'n avond als jullie in het ziekenhuis gaan bevallen?

Liefs Lynn.

Ha Lynn,

Wij hebben 23 augustus een avond bij de VK over bevallen en na de bevalling. 8 Weken voor bevalling mogen wij een afspraak maken in het ziekenhuis voor voorlichting en rondleiding op de verloskundeafdeling. Hier is helemaal een nieuwe afdeling geopend, op de kamer waar je bevalt blijf je ook en nu mag ook je man blijven slapen. Ik ben benieuwd.

Liefs

Hey Lynn,

Ik wil nog wel graag naar zo'n avond toe, maar mn vriend vind het niet echt nodig haha. dus ik ben erg benieuwd naar jou verhaal als je er geweest bent! wat wordt het idd allemaal echt nu he, het komt steeds dichter en dichterbij!

xxxx

Hoi Lynn,

De verloskundige heeft het hier nog niet met mij over gehad. Zal vanzelf wel komen. Had al wel een aantal data gezien op een informatiebord bij de verloskundige. Het zal wel ergens in september of oktober worden denk ik. Ik ben ook wel erg benieuwd naar de afdeling waar je dan op komt te liggen. Mij kennende is het wel handig om zo'n avond te hebben gehad, dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten.
Ben benieuwd hoe jij het ervaren hebt.

Xxx

Hey Lynn,

Ben ook zeer benieuwd hoe je het vanavond gaat ervaren. Ik wil ook graag naar zo'n avond want ben ook echt een leek wat dat betreft en vind het wel fijn om vooraf wat dingen te weten.

Ik moet woensdag naar de gyn, dus heb dit ook als vraag genoteerd staan (anders vergeet ik het haha).

Oh wat gaat het snel!

Liefs

Ik ben geweest tijdens de zwangerschap van mn zoon. Vond het erg leuk en prettig om van te voren alles in alle rust te bekijken want tijdens /vlak voor / net na de bevalling zit je daar echt niet op te wachten...

De gyn kwam een verhaaltje vertellen hier en was een klein marktje met info bij. over gym zwemmen / cb enz enz... Kortom ik vond het een aanrader, maar ga nu niet weer heen aangezien er in het afgelopen jaar niks veranderd is....

Hé Lynn,

Spannend meid! Laat je even weten hoe het was?

Hier kun je elke 2e vrijdagmiddag van de maand als je min. 30 weken zwanger bent. Het is een inloop middag... Ben heel benieuwd maar ga zeker.

Liefs,

Ja, wij gaan ook! Over twee weken mogen echtgenoot en ik aantreden in het RKZ in Beverwijk voor de voorlichting met de fijne titel 'Hoe bevalt het in het RKZ?' Ga ik daar nog eentje van jullie zien?

Terug
Bovenaan