Bevallingscentrum

<p>Dag lady’s,</p><p>wie heeft er ervaring met een bevallingscentrum? Wat was jou ervaring? Wat voor spullen hebben ze allemaal denk aan luiers, doekjes etc.</p>

Ik zou bevallen in het geboortehuis. Denk dat dat het zelfde is,? Vaak kun je in ieder geval van te voren al een rondleiding krijgen dus dat raad ik je zeker aan. Ben er zelf maar heel even geweest uiteindelijk omdat ik vrij snel door moest naar het ziekenhuis helaas. Maar voor zover ik me herinner had ik alles mee wat je bij een ziekenhuis bevalling ook mee neemt. Heb dat gedaan aan de hand van een lijst op het internet. Dus kleding voor de baby, autostoel, dekentje dat soort dingen. Geen luiers of dergelijke dat hebben ze daar. Maar nogmaals, ga naar zon rondleiding of opendag dan weet je ook echt hoe t eruit ziet en waar je moet zijn. Want tijdens je bevalling wil je daar niet mee bezig zijn 

Inderdaad wat hierboven gezegd word een rondleiding vragen. En via internet een checklijst zoeken. Wat ik vergeten was lippenbalsem! Tip neem zo’n extra ultrasexy onderbroek (zeg maar tent) mee voor thuis, de eerste dagen echt heel fijn voor die dikke verbanden. Je kunt ze ook gewoon uitwassen? 

Terug
Bovenaan