bevallingscursus

Nou volgende week is het einde van mijn cursus, en ik zou er nog even op terug komen.

Eigenlijk viel het 100% mee, dat puffen wat je ziet in films of op tv was hier totaal niet aan de orde.

We hebben wat tips gekregen tijdens de weeen. en over wat er allemaal gaat gebeuren na de zwangerschap. wie er langs komen na de bevalling. over hielprikken, ziektes enz.

En ik was/ben er erg blij mee

Dat is fijn, want dat is het belangrijkste dat jij je er prettig bij voelt.

Ik heb gisteravond een borstvoedingscursus gedaan.
En dat pas bij de 3e zwangerschap.
De vorige 2x was een drama, en je wil het nu gewoon goed doen.

Haha ik ben een laat-bloeier volgens mij!
Mijn cursus begint pas volgende week (ben 4 jan uitgerekend, en zal dan ws ook wat lessen missen) maar vind het juist leuk om wat "lotgenoten" haha te ontmoeten!!!

Liefs sabina

Ik heb geen cursus gedaan ook bij me andere 3 zwangerschappen niet.
onderhand weet ik wat er gebeurd na een bevalling en de bevalling zelf is altijd anders dan op cursus en je doet het dan ook anders als je in DE situatie zit.

Ik wil wel naar zo borstvoedings avond aangezien ik dit keer wel borstvoeding wil geven.

Groetjes Wendy

De bosrtvoedings cursus is erg leerzaam.
Het was bij mn andere 2 kids een drama. En ik heb nu ook echt dingen gehoord die ik nu echt voor het eerst hoor.
Het is echt een aanrader! In ieder geval de verlosk hier doen de cursus erg goed, het zijn 2 avonden. Ik heb aanstaande dinsdag avond de 2e avond.

Terug
Bovenaan