Bevallingsfilmpjes op internet en tv

Hallo,
Wat vinden jullie eigenlijk van die bevallingsfilmpjes op internet en tv?
Zouden jullie zo iets doen? Kan een domme vraag zijn maar ik vraag me dat wel eens af.
Ik vind het wel altijd leuk, mooi en indrukwekkend om te zien. Die wat ze hier op de site hebben staan is ook wel een mooie!
Alleen lijken de bevallingen zo vaak gemakkelijk op die filmpjes. Zou ut bij ons allen ook zo makkelijk gaan? Ik hoop het maar voor iedereen!!
Groetjes Caroline [20 weken 6 dagen van een Tweeling]

Mijn partner heeft de bevalling gefilmd en helaas het was geen gemakkelijke met de nodige compicaties maar ik vind het wel fijn dat het op dvd staat. Je krijgt er zo weinig van mee op het moment zelf. Ook voor de verwerking is het goed om het nog eens terug te kunnen kijken. het is toch niet niks zo'n bevalling.
Maar ik zou m nooit op tv laten zien, dat is iets te.

Groetjes Rene

ik ben blij dat die filmpjes er zijn.vind t prachtig om te zien.het lijkt altijd wel erg makkelijk ja,de vervelende momenten worden eruit geknipt.ik hoef zelf geen cameraploeg in mn kamer,maar gelukkig zijn er mensen die dat wel willen.geeft toch een indruk van wat komen gaat.en laten we er maar van uit gaan dat onze bevalling ook een beetje wil vlotten.doemdenken helpt ook niet.
groetjes kari

Soms is het mooi om te zien maar zou het zelf nooit doen. Al die mensen om je heen, ik zou me geremd voelen. Ook vind ik het iets dat je niet aan Jan en alleman laat zien. Goh, wil je de bevallingsvideo zien??? Trouwvideo's zijn al zo erg. Laat staan bevallingsvideo's van bekenden. Maar ieder daarin haar keuze.

Ik had met mijn man ook afgesproken dat er pas foto's gemaakt zouden worden als de baby er was. Nu heeft de zuster tijdens de bevalling en onder het persen foto's gemaakt maar vind ze nog steeds niet geweldig. Ik zie er niet uit als mezelf, zo ver heen, alsof ik zwaar onder de drugs zat. Ik vraag me af wat onze kinderen er later van vinden als ze die foto's zien. Sommige dingen wil je misschien ook niet weten van je moeder.

Ingeborg

Hoi

ik vind bevallings filmpjes op tv ook alltijd wel indrukwekkend en intresant om naar te kijken
alleen bij bevallingen op tv laten ze niet de uren lange weeen zien die de vrouw vooraf heeft daarom lijkt het meschien makkelijk en snel gaan.
ze filmen vaak alleen de bevalling zelf en niet wat er allemaal aan vooraf   is gegaan

groetjes

Hallo,
Ik vind het wel egt super om te kijken als het op tv is kijk ik ook altijd graag, alleen is dat niet vaak.
Zelf zou ik het ook niet gauw doen maarja..
DOeiiDOeii ××× Yolanthèèè 27 weken 2 dagen♥

Ook ik vind het prachtig om te zien... van een ander.
Zelf heb ik en mijn man bewust er voor gekozen om niet te filmen en foto's te maken tijdens de bevalling maar pas vlak erna.

En ik denk ook dat ze naar het soort bevalling kijken of het wel geschikt is voor op tv.
Als ik mijn eigen bevalling als voorbeeld neem zouden ze dat nooit uitzenden...
Gescholden, gevloekt, alle artsen en zusters bijelkaar.. hahaha
(volledige stuit bevalling, teentjes eerst)

quote: Carolientj schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-01-2007 15:25:08'));

Hallo,
Wat vinden jullie eigenlijk van die bevallingsfilmpjes op internet en tv?
Zouden jullie zo iets doen? Kan een domme vraag zijn maar ik vraag me dat wel eens af.
Ik vind het wel altijd leuk, mooi en indrukwekkend om te zien. Die wat ze hier op de site hebben staan is ook wel een mooie!
Alleen lijken de bevallingen zo vaak gemakkelijk op die filmpjes. Zou ut bij ons allen ook zo makkelijk gaan? Ik hoop het maar voor iedereen!!
Groetjes Caroline [20 weken 6 dagen van een Tweeling]

Terug
Bovenaan