Bevallingsplan

ik heb een bevallingsplan opgesteld en al doorgenomen met de verloskundige en mijn man. Dit meer voor mijn eigen gemoedstoestand.. Geen idee of ik er baat bij ga hebben,het is mijn eerste zwangerschap. Ben gewoon blij dat k mijn wensen aan heb kunnen geven,nu nog afwachten of er rekening mee gehouden word..
Liefs

Ik ben niet van plan om zo'n ding op te stellen.
We gaan volgende week donderdag naar het ZH om te kijken naar de kraam/beval afdeling omdat ik in het ZH moet bevallen en that's it.
Ik laat het wel gewoon over me heen komen want ik heb zo iets van: een bevalling kun je toch niet plannen hoe graag je het ook zou willen.
En familie weet al dat ik ze er bij de bevalling niet bij wil hebben (mogen wel wachten op de gang) en ze respecteren die keuze ook gelukkig.
Succes met opstellen van je bevallingsplan.

ik heb mijn bevallingsplan ook al doorgenomen met de vk. En binnenkort kijken in het zh.. Ik had geen vreemde dingen erop staan volgens haar. Geen idee hoe het verder gaat, is voor mij ook de 1e x.

Er is maar een ding goed en dat is je gevoel volgen. Als jij je prettig voelt bij een plan, vooral doen! Voor mij is het belangrijkst dat mijn vriend er is en dat hij weet wat ik wil. Door de vorige keer weet hij dat het belangrijk is dat ik me zoveel mogelijk ontspan en daar zal hij tijdens de bevallig alles voor doen. Wat dat 'alles' precies in gaat houden, weet ik dan pas. De vorige keer moest zijn hand op mijn buik liggen opdat ik wist waar de onderkant van mijn buik ook al weer was en ik ontspannen kon ademen. Ik ga wel zien wat het dit keer wordt. Blijf dichtbij je gevoel en vertrouw op je intuitie, die heb je niet voor niets.

Terug
Bovenaan