Bevallingsverhaal Bart

Hoi Meiden,

Het begon allemaal zondagavond 1 april we waren al vroeg naar bed gegaan omdat ik mezelf niet lekker voelde en mijn man het idee had dat het wel eens een korte nacht kon gaan worden. Dus 09:30 naar bed gegaan en ik had al erge buikpijn en Bart was heel onrustig in de buik. Om 00:00 werd ik wakker en ben ik eruit gegaan eerst ff naar de wc ik d8 nog miss lucht het op en dat deed het eerst ook. Maar Bart bleef maar onrustig dus besloot ik beneden te blijven zodat ik niet mijn man wakker zou maken die moest tenslotte de volgende dag gewoon werken.

Om 01:05 begon het gedonder ik kreeg de 1ste wee en die deed echt ......zeer zeg, ik moest gelijk aan mijn mn denken die zei om 01:00 maak je mij wakker hihi...3min later weer zo'n wee en 3 min erna weer ik d8 ojee dat gaat wel eg snel. Na 20 min ik mijn man wakker gemaakt met de mededeling dat hij eraan kwam. Dus hij uit bed en gelijk de vk gebeld omdat ik al zo lang met voorweeen liep dat het miss nu wel eens heel hard kon gaan. Om 02:00 kwam de vk en die heeft ff gekeken 3 cm ontsluiting en ik d8 jee wat weinig, dus zij en de stagaire naar het zh gebeld en we konden komen dus alles gepakt tussen de weeen door en oppas geregeld voor mijn oudste zoontje. Nog even voor vertrek 3 x over mijn nek gegaan en d8 gelijk weer aan mijn 1ste bevalling daar bleef ik maar bij spugen bahbah.

Toen we in het ziekenhuis kwamen rond 03:00 ben ik eerst onder de douche gaan zitten en toen kwamen ze nog sneller om de 2 min en daarna om de 1min. Rond 03:45 had ze weer gekeken en ja hoor zat al op 8 cm ontsluiting, dus de vk de vleizen gebroken. De weeen waren echt krachtig dus ik veel op bed gelegen en toen leek het ff wat af te zakken en toen keek ze weer ja je zit op 9 a 10 cm, maar Bart moest nog iets verder zakken dus werd mij gevraagd naast het bed te gaan staan of ff te lopen ik d8 nog die zijn gek hihi. Maar ik al mijn moed bij 1 verzameld en naast het bed gaan staan en voorover leunen op het bed. Nou dat heb ik geweten was niet te doen zeg werd in een razendtempo erger en ik kon de weeen niet meer opvangen. Mijn vk die liep op de blote voeten rond het bed heen en ze zei tegen de stagaire laat dat bed maar zakken want de kleine zie ik al. Dus hop weer op bed en toen zei de vk tegen mijn man 2 min dan is hij er. Nou zo gezegd zo gedaan 2min persweeen en Bart werd gelanceerd.Toen was het 05:42 en Hij schreeuwde gelijk moord en brand en woog 3768 en de lengte van 50 cm. Zijn namen zijn Bart Hendrik en zijn roepnaam is Bart.

Ik had mijn man nog nooit zien huilen maar van de week dus wel. Verder ben ik er geod vanaf gekomen geen knip geen scheur dus ook geen hechtingen, geen aambeien helemaal niks. Erg moe en last van mijn bekken maar het was de moeite waard.

Bart is een tevreden mannetje drinkt en slaapt goed. Mijn man moet er nog erg aan wennen omdat Bart een cadeautje voor ons beide was, maar dat komt allemaal goed. Nu lekker geniten van de rust en mijn kraamtijd.

Liefs RH & Bart

Wauw toch één van de mooiste bevallingsverhalen hoor! Klinkt heel vredig, zal natuurlijk ook wel pijn hebben gedaan hoor maar klinkt alsof het goed te doen was. Is ook wel leuk, zo' n verhaal er tussen! Lekker genieten nou van je mooie gezin. X

@Babyxxx tuurlijk het deed wel zeer en ik heb ook veel gezegd en geroepen wat ik bij mijn eerste bevalling helemaal niet heb gedaan, maar ik was deze keer heel erg overrompeld. En ook heb ik mijn man half dood geknepen hahaha maar alles voor Bart natuurlijk en ben nu helemaal in Love.

Liefs RH

jee lekker snelle bevalling!
mijne was pijnlijk maar heel goed te doen, bij de 1e heel veel geroepen, ik scheld of vloek noit maar toen wel.
Deze keer juist niet, mijn man was er juist helemaal op voorbereid. Was ik gewoon aan vertellen hoe ver het stond en hoe lang het nog ging duren hihihi
Wel fijn dat er nu nog een mooi verhaal bij zit, maar nog mooier dat er nog een mooie baby erbij is!
gefeliciteerd

Terug
Bovenaan