bevallingsverhaal devaney

hallo dames hehe na effe bij gekomen te zijn wil ik ook graag mijn bevallingsverhaal doen ik zal bepaalde details besparen haha.
nacht van woensdag op donderdag 1 maart had ik al wat krampjes maar ben toch gewoon gaan slapen. donderdagochtend 1 maart om 9 uur wakker geworden weeen kwamen om de 20 minuten dus nog onregelmatig wij gewoon afwachtten,om 1 uur kwamen ze al om de 10 minuten,aangezien mijn mannen honger hadden ik nog snel pannekoeken gebakken met weeen haha hilarisch was dat kreeg een wee en dat deed zo een pijn dat ik de spatel per ongeluk kapot drukte haha!!!
toen maar op de bank gaan liggen en toen kwamen ze al regelmatig om de 5 minuten,verloskundige gebeld die kwam om 2 uur toen had ik 3 cm ontsluiting ik dacht yess eindelijk komt ze,heeft ze 1 vlies kapot gestoken en toen gingen we na het ziekenhuis,bij het ziekenhuis aangekomen vorderde de ontsluiting vrij langzaam,ja de verloskundige moest die andere vlies nog kapot maken maar dat was ze vergeten!!!!! dus ik lag met veel pijn 3 uren lang,toen heeft ze die vlies kapot gestoken en toen ging het razend snel kwamen de weeen super heftig en kon ik ze bijna niet meer opvangen!! gevraagd om pijnstilling,ruggeprik kreeg ik niet want ik had toen al 6 cm ontsluiting,dus gevraagd om een pethidineprik nou moest eerst maar 30 minuten aan de ctg ik dacht godverdomme wat doen ze moeillijk,wou spontaan beginnen te schelden daar haha!!! maar toch maar rustig gebleven,na 45 minuten kreeg ik een prik en dat haalde de scherpe kantjes van de weeen af,toen had ik binnen 1 uur 10 cm ontsluiting en mocht ik gaan persen,na 9 minuten en 3 keer persen was ons wondertje geboren,klein beetje ingescheurd paar hechtingen maar voor de rest alles prima .wat was ik blij toen ons meisje er was ongeloofelijk!!!!!!
we zijn nu nog aan het genieten van de kraamtijd ,dames geniet lekker ervan,we hebben gelukkig een heerlijk kind,huilt alleen voor een flesje en vd rest is ze heel rustig wat een droom!!
veel liefs xxx
 
Terug
Bovenaan