bevallingsverhaal emma

hier mijn bevallingsverhaal van onze kleine pop.
we moesten vrijdagmorgen om 7.00 uur in zh zijn, werd aan ctg gelegd. 8.00 uur kwam verloskundige kijken hoe of wat. vliezen breken was nog geen succes want mijn baarmoeder was nog een echte tuut. dit viel erg tegen. hebben toen gel ingebracht reageerde tot 12.00 uur niet. viel me zo tegen, heb ff zitten janken. uiteindelijk kreeg klicht weeen. om 13.00 uur kwamen ze weer kijken. het was iets meer verweekt, vliezen geprikt en aan het infuus.. kreeg weer lichte weeen. om 14.45 uur kwamen ze weer kijken had 5 cm. om 16.00 uur was de pomp leeg en zakten de ween weer aardig weg. toen kwamen ze om 16.30 uur een nieuwe pomp plaatsen en kwamen de weeen stevig. om 18.00 uur nog gekeken en had ik 8-9 cm, en persdrang. mocht om 18.32 meepersen en onze pop werd geboren om 18.34 uur.. ze was maar 3625 gram en 51 cm. geen hechtingen niks. mochten om 21.00 uur naar huis. in principe een korte bevalling en snel, vond het wel heftig maar ontzettend blij dat het voorbij is nu.
gaat nu allemaal wel lekker, wel erg last van mijn bekken. en wat aambeien last van stuwing en wat kraamtranen maar oke.. verder mogen we niet klagen. emma groeit nog niet echt, maar verwachten dat er een wending inkomt vanaf morgen door de stuwing. het is een heerlijk meisje, rommelt snachts wel. andere kinderen wel uit hun doen maar het gaat oke.. we gaan nu lekker nog genieten. in principe tot vrijdag hulp maar ivm met bekken w.s tot zondag en dan zelf weer aan de bak. opzich heerlijk in bed maar denk wel weer beter voor de kinderen... nou dames wie er nog moet.. heel veel succes..

Gefeliciteerd. Heel ander verhaal als bij mij. Heb ook een gel gehad en heb daar de hele dag weeeen op gehad. UIteindelijk om 21 uur 4 cm ontsluiting en de volgende dag pas een infuus. Fijn dat het bij jou wel voorspoedig is verlopen.

Geniet lekker

x yvonne

Nou, toch nog lekker snel gegaan als ik het zo lees. Mooi hoor! Ja zal voor de rest wel even wennen zijn! Hoop dat je lekker kan genieten en je bekken ook snel herstelt! X

Terug
Bovenaan