Vrijdag 30 september was ik s middags bij mijn moeder geweest om met Petertje en mamma lekker naar de speeltuin te wandelen.Ik had wel lastige steekjes maar heel erg was het toen nog niet.Nadat petertje in het vogelnestje bij de school was geweest dat is een speeltoestel.. is mamma naar huis gefietst en kreeg ik thuis me eerste echte krampen.Pappa zou toen voor mamma rijst gaan maken kan het gerecht zo niet meer noemen weet ik niet meer maar toen had ie dat niet gedaan en hadden we wat worden.Heb het zelf toen nog gemaakt en even daarna na het eten ging ik nog ff naar het dorp toe op de fiets.. boodschappen doen! Toen ik daarvan thuis kwam ging ik toch maar weeen tellen en heb ik om half 11 de verloskundige gebelt ze kwam en contateerde nog niks, baarmoedermond was nog niet verstreken pffff wat een ellende en veel pijn.S avonds laat nog paracetamol ingenomen en gaan proberen te slapen heb ik niet gedaan, teveel pijn en telkens naar beneden weeen opvangen.Om half 10 de verloskundige gebeld 11 uur was ze bij ons.. ik had al 3 cm ontsluiting en mocht naar het ziekenhuis toe. als ik wou! heb ik met beide handen aangegrepen en aangekomen daar naar een uur al 9 cm ontsluiting i kwas zo opgelucht.Heb wel meteen om pijn bestrijding gevraagt, kreeg ik ook hoor.. heb een pompje gehad met morfine heerlijk spul zeg.. toen daarna ging het snel en had ik om 16.24 Fee-luna al in mijn armen... lekker ff op de verloskamer geknuffeld en daarna op zaal..ik moest blijven vanwege het feit dat ze is het vruchtwater had gepoept.de volgende dag zondag dus zijn we thuisgekomen uit het ziekenhuis.. heerlijk thuis nu en genieten van onze kleine meid,dat doen we elke dag weer.We zeggen wel duizend keer tegen elkaar dat we een mooie meid hebben.De opa s en oma s zijn trots en blij en komen met mooie kadootjes telkens.Petertje is helemaal in de wolken en iedereen moet aanhoren dat hij een zusje heeft dat Loena heet zo noemt ie er haha...
We genieten en blijven dat doen.. haar hele leven lang..de mooie fee-luna.... prachtig meisje! 3690 gram en 50 cm lang.
Fee-luna van Praag.....
We genieten en blijven dat doen.. haar hele leven lang..de mooie fee-luna.... prachtig meisje! 3690 gram en 50 cm lang.
Fee-luna van Praag.....