Bevallingsverhaal Fleur!!

Heeej dames,

Nou nu ff tijd om mijn verhaal te tikken.
Dinsdag moest ik me om 8.00 uur melden in het ziekenhuis, mochten gelijk door naar de verloskamers.
De gyneacoloog deed inwendig onderzoek, en dr was nog helemaal niets verweekt, kreeg daarom een veter ingebracht...de rest van de dag dus afwachten of er wat zou gaan gebeuren, kreeg wel een beetje zeurende buikpijn maar voor de rest niets!
S avonds heeft de verloskundige de veter verwijderd en gekeken of het gevorderd was...niet dus..
Na een nachtje in het ziekenhuis moesten we woensdag weer om 8.00 uur in de verloskamers zijn. De gyneacoloog kwam weer kijken, was nog niet gevorderd maar heeft doorgeduwd..(erg pijnlijk) maar toen braken mijn vliezen!!! gelukkig ik kon worden ingeleid!!
Weeen opwekkers in het infuus en toen ging het allemaal heel snel, om 10.00 uur ruggenprik gehad omdat het zo heftig was... uurtje later had ik al 7 a 8 cm...Toen kwam de persdrang, na een half uurtje weg puffen kon ik het echt niet meer houden, maar had ook al volledige ontsluiting!! Om 12.00 uur begonnen met persen en om 12.52 uur is onze dochter Fleur geboren, 3 minuten daarna de placenta!! Wat een bevalling vanaf de gebroken vliezen 4 uur en 3 kwartier!!
Na een kleine hechting, heerlijk genieten van onze dochter!! Moesten een nachtje blijven omdat ze overtijd was en daarom de suiker moesten controleren, maar dit was allemaal prima, en donderdagochtend mochten we naar huis!!

Fleur is een ontzettend tevreden kind, drinkt super en is al bijna weer op haar geboorte gewicht!! We genieten volop van de kraamtijd!! Heerlijk!!

Liefs Liesbeth

ps. voor iedereen die bevallen is van harte en voor iedereen die nog moet heel veel succes en jullie kunnen het!!

Wat vervelend dat er eerst niks niks verweekt was, maar als ik de rest zo lees, heb je een snelle bevalling gehad zeg!!!
Fijn dat je kleine meid het zo goed doet.
Geniet lekker nog van je kleine meid!!!

Liefs marielle 40 weekjes

Wat vervelend dat er eerst niks niks verweekt was, maar als ik de rest zo lees, heb je een snelle bevalling gehad zeg!!!
Fijn dat je kleine meid het zo goed doet.
Geniet lekker nog van je kleine meid!!!

Liefs marielle 40 weekjes

Terug
Bovenaan