bevallingsverhaal Jessica!!!

Hallo allemaal,

FF eerst iedereen feliciteren die ook al papa en mama zijn geworden!!!
Wat een wonder is het toch, hoop dat jullie ook allemaal aan het genieten zijn!!!
En een hele fijn e kraamtijd!!

Nou het verhaal!!!

Vorige week donderdag dus mijn slijmprop verloren smorgens, toen weer naar het ziekenhuis voor accupuntuur om de baarmoeder week te maken!!! Meteen gemeld van de slijmprop,   de vk zei dat ik nu erg rustig aan moest doen dat het nu niet lang meer ging duren!!! Vroeg of ik nog wat boodschappen hier mocht doen in Goch, dat mocht maar wel rustig aan doen zei ze, dus nog dat gedaan!!!
Vanaf 12.00 begon ik water te verliezen, vruchtwater dus maar wist ik veel!!!
Elke keer als ik naar de wc ging verloor ik wat en het bleef een beetje nadruppelen!!!
Kreeg ook wat menstruatieachtige pijn onder in de buik en de buik werd weer hard en zacht!!!
Smiddags nog flink geslapen op de bank, en toen ik rond 15.30 wakker werd had ik het gevoel echt wat weeën te hebben!!! Nog van alles hier gedaan in huis alle was weggewerkt en nog wat strijk weggewerkt, nog gewoon eten gekookt tussen het puffen door!! Toen kwam Raymond thuis rond 18.00uur en hij zag direct dat er wat was!!! Ja zei ik geloof dat de baby er vandaag of morgen komt, en hij was erg verkouden en voelde zich ziek, dat ook nog!!! Na het eten hebben we nog fotos gemaakt van mij buikje en het kamertje!!! Grappig wat je allemaal doet op zo'n moment!!!
Rond 20.00uur heb ik de vk gebeld dat ik dacht steeds weeën te hebben en vruchtwater te verliezen en dat ik zo de nacht niet in durfde!! Ze zei dat ik direct naar het ziekenhuis moest gaan zij ging bellen dat wij eraan kwamen!!! Werd daar opgevangen door een gynecoloog werd onderzocht en idd mijn vruchtwater was al bijna op in de buik!!! Werd naar de afdeling gebracht en meteen een ctg gemaakt van ons kindje zag er goed uit!!! Raymond is nog tot ongeveer 22.30 gebleven, maar ging toen naar huis want hij was doodziek en wie weet hoe lang het nog zou duren voordat het echt zou beginnen bij me!!! De hele nacht weeën gehad die na verloop wel langer er sterker werden!!! Helemaal niet geslapen dus die nacht!!! Werd smorgens rond 9.00 weer onderzocht door een Gynecoloog en ik had nog maar 3 tot 4 centimeter ontsluiting, dat schoot dus niet op zei de arts!!! Had ook nog eens een streptokokkenbacterie bij me waar ik antibotica voor moest krijgen anders zou het kindje heel ziek kunnen worden!!! Verders kreeg ik een ruggenprik omdat ik al zo lang bezig was en de weeën werden opgewekt door een infuse!!! Dit was alles rond 11.00uur Raymond was er ook al rond 9.00uur!!!
Voelde zich gelukkig stukke beter!! Rond 13.00 had ik al 7cm ontsluiting, dus toen ging het best vlot!!!
Alleen de laatste weeën waren erg heftig tot de ontsluiting, je wilt zo graag drukken maar dat mocht nog niet!!! Om 14.00 volledige ontsluiting, mocht eindelijk meepersen!!! De eerste paar keren ging het goed tot dat het hoofdje er bijna was en toen stopte de persweeën er ineens een beetje!!!
Had al een 1uur geperst en toen hebben ze de vacuumpomp erbij gehaald, was ook zo moe en had weinig kracht meer om nog goed te kunnen persen!!! En toen met 3 persweeën was ze er ons dochtertje Jessica Schreurs ze was 49cm en 2860 gram en ze is geboren op de verjaardag van mijn vriensd zijn moeder wel op 2 maart 2007, echt heel klein meisje!!! Maar ik was zo opgelucht dat ze er was, je bent het gelijk vergeten wat er allemaal is gebeurt!!!!
En papa was zo trots als een pauw en heeft de kleine meid meteen in badje gedaan, echt leuke fotos van!!! Ik werd nog gehecht was behoorlijke knip gehad en de aambeien waren ook behoorlijk groot geworden!!! De placenta had ook geen zin om te komen dacht nog bah ook dat nog dadelijk naar de operatiezaal!!! Maar gelukkig kwam die wel!!!
We hebben nog 2 uurtjes saampjes van onze meid kunnen genieten op de verloskamer en toen werd ik naar de afdeling gereden!!! Ben 7 dgn in het ziekenhuis geweest en das een hele mooie ervaring geweest!!! We zijn sinds afgelopen vrijdag weer thuis en de kleine meid doet het goed geef borstvoeding en dat gaat nu heel goed!! En we genieten elke dag van der zo mooi klein mensje!!!

Wil hierbij iedereen die nog gaat bevallen heel veel succes wensen en hopelijk heb ik jullie niet te bang gemaakt!!! Het is kei hard werken, maar daarna ben je het echt vergeten, als je zo'n geschenk krijgt echt waar!!!

Liefs Sandy & Jessica

hai meid,

Het heeft wel even geduurd hè, maar het klopt wel dat je (bijna) alles vergeet.

Veel geluk samen en vooral genieten ze zijn eigenlijk maar zo even echt klein, ik heb nu echt zoiets van de was? die ligt er morgen ook nog wel strijken doen we wel als ze slaapt nu wil ik echt even genieten als ik kijk naar de andere twee is dat ook zo snel gegaan.

nogmaals gefeliciteerd met de kleine meid!!!

groetjes abby

goh sandy, das niet over rozen gegaan he meid, maar fijn dat het nu allemaal goed gaat hoor!! en ik geloof ook wel dat je het snel vergeet als je je dochtertje ziet hahahah
nou fijn dat alles nu goed gaat ook met de borstvoeding!! ik mag nog wel ff denk ik, dus op mijn bevallingsverhaal zul je nog wel ff moeten wachten vrees ik hahahaha mischien lees je die pas in april...dan is jou meissie alweer een maand joh!!

geniet er lekker van en hoop dat ik af en toe nog iets van je lees!!!

liefs sweety

Wat een verhaal zeg....grappig, mijn vriend was ook ziek toen de bevalling van de eerste opgang kwam (kwam uit werk thuis met 40.3 koorst toen) Zit nu aldoor te wachten of ie tekenen vertoont zodat ik weet wanneer mijn bevalling gaat beginnen (grapje hoor)...ben nu precies 40 weken dus het wordt wel tijd hihi

geniet ervan!!!

Liefs Yvonne

Hey Sandy, kweet niet of je me nog kan herinneren...maar we hebben toen jij net zwanger was gekletst met elkaar..(ik kwam een maandje later)
GEFELICITEERD MET JESSICA !!!!

ze is nu alweer 11dagen oud.. wat gaat het snel he?

en wat een verhaal...

Veel geluk met z'n 3tjes

Liefs Martine 34,3 wkn

Terug
Bovenaan