bevallingsverhaal lana 4-9

nou heeft even geduurt maar ben ook zo aan het genieten geweest, hier dan mijn bevallingsverhaal:

van zaterdag op zondag 3 sept heel slecht geslapen, krampen in mijn teen en kuit, onrustig en met elk uur wakker:S
sóchtends met opstaan had ik al een raar weeig gevoel naja naar beneden gegaan kop koffie en tv gaan kijken.
onrustige buik, kleintje heel druk en hey in een keer moest ik toch echt rustig wegzuchten, toch weeen? jahoor weeen heel makkelijk en rustig kwamen ze om en nabij de 10 min.
vriendlief vroeg nog zou je niet bellen? neehoor zei ik de ween zijn nog zo zwak helemaal niet herkenbaar van mijn zoontjes zwangerschap haha.
toch om 11:30 even gebeld met de vk die om 14:00 langs zou komen om te kijken.
14:00 vk is er en heb 2 cm en ze had me maar meteen gestript in de hoop dat ze me sávonds terug zou zien. na die woorden en toen ze weg was ben ik alles klaar gaan zetten en gaan opruimen, en jahoor het strippen werkte de weeen werden wel heftiger maar nog steeds goed te doen om de 7 a 5 min.
toch om 17:00 uur nog maar een keer gebeld en mocht meteen naar het zh komen.
daar aangekomen zijn met 4 cm mijn vliezen gebroken en jaaaa toen kwamen er heftige weeen maar ook deze heb ik netjes zonder problemen op kunnen vangen.
19:25 hele heftige ween en oeps nog maar 6 cm vk randje weggemaseerd tijdens de weeen naar 9 cm!( en nee dat voelt zooo niet fijn)
eventjes op mijn linker zij moeten liggen omdat mevrouw niet wilde zakken en de laaste cm door te krijgen. en die weeen deden dus wel pijn auwie moest ook nog tijdens de weeen overgeven en voelde me zo beroerd.
om 19:55 mocht ik persen 2 persweeen (want kon niet meer op de 3e wachten hihi ze moest eruit!)en om 19:58 was onze mooie lana er!
zonder kleerscheuren ervanaf gekomen! helemaal geweldig!
om 22:00 mochten we lekker met lana naar huis.
een lief klein poppetje hebben we gekregen 2960 gr en 45 cm. zoooo klein maar ow wat houden we nu al veel van der.
ze doet het hartstikke goed en ik geniet zo van mijn gezinnetje!
ook mijn zoontje reageerde heel zorgzaam, lief en wil alsmaar helpen die schat.

ik geniet heerlijk verder en wens alle damens die nog moeten heel veel s6.
en alle bevallen mama's nog gefeliciteerd met jullie pasgeboren schatjes, want zeg nou eerlijk niks mooiers als zo'n lief klein onschuldig baby'tje

Terug
Bovenaan