Bevallingsverhaal Myrna en foto's Nika!

Hoi allemaal,

Daniëlle heeft het al gemeld, maar afgelopen donderdag 24 april is onze mooie dochter Nika geboren. Met een zwangerschapsduur van 42 weken en 1 dag (!!!) werd de bevalling om 09.00 uur 's-ochtends ingeleid dmv tabletjes. de weeën kwamen direct op gang, en vanaf 11.00 uur werd het echt vrij pittig. Tegen twaalven had ik al mijn energie nodig om de weeën weg te puffen, en rond 12.30 uur was het eigenlijk bijna niet meer te doen; de ene wee kwam na de andere en ze waren zooooo heftig... Ik kon tussen twee weeën door 1x uitademen en dan kwam de volgende weer. Om 13.10 uur werd ik getoucheerd en had ik 6 à 7 cm ontsluiting, en toen ik dat hoorde werd ik gek. Ik dacht echt dat ik het niet zou redden, maar 9 minuten later kreeg ik persdrang en had ik volledige ontsluiting!! En na 6  minuten persen kwam ons wondertje Nika om 13.25 uur ter wereld...

Al met al een snelle, maar ontzettend heftige bevalling dus. Wat een oergeweld! Ik vond deze bevalling een stuk pittiger dan die van Isis, maar daar staat tegenover dat ik me dit keer 100x beter voel tijdens mijn kraambed. Ik was al direct behoorlijk mobiel en voel me ontzettend goed.

Nika is een voorbeeldige baby, ze drinkt rustig haar flesjes tot de laatste druppel leeg en slaapt ontzettend veel. 's-Nachts laat ze ons maar liefst 4 à 5 uur aan één stuk slapen... We zijn echt dolgelukkig met haar, ze is zo ontzettend mooi en lief!! Ik dacht dat Isis een makkelijke baby was, maar Nika slaat werkelijk alles.

Isis vind het allemaal wel okee, ze is de ene keer wel geïnteresseerd in Nika en de andere keer helemaal niet. Ze is tot nu toe niet jaloers, maar papa is nu nog thuis (heeft vakantie) dus ze krijgt behoorlijk veel aandacht. Nika heeft wel de eerste kusjes van haar zusje al gekregen...

Hier nog wat foto's:

Net geboren, met overgelukkige papa en mama

Drie uurtjes oud

Eerste kennismaking tussen de zusjes...

1 dag oud

Apetrotse mama!!

Groetjes,
Myrna, mv Isis en Nika

Wat een geweldige bevalling, wel heftig, maar wel snel!

En wat zien jullie er gelukkig uit zeg!! Heerlijk om naar te kijken. Van harte proficiat met jullie mooie dochter(s).

Geniet met zijn viertjes!!

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Van harte gefeliciteerd!!

Jeetje, wat een spoedbevalling! Gelukkig gaat alles goed. En wat heerlijk dat het nóg beter kan gaan dan je had verwacht/gehoopt!
Lekker genieten van die mooie meiden!

Ellen mv Julian

Aaaahhhh, Myrna wat is ze mooi!!! En wat zie jij er inderdaad beretrots uit..... Zucht en zwijmel lekker verder en je hebt er recht op hoor: wat een prachtige meisjes!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan