bevallingsverhaal Renzo

A

Anoniem

Guest
Dinsdag 9 januari voor de laatste keer controle (dacht ik) want de baby zou de 16de januari gehaald worden met een geplande ks.Kreeg heel veel uitleg alvast over de ks en daarna zou hij nog even een echo maken zoals bij elke controle al gedaan is.Hij keek me aan en zei ik heb zon vermoeden dat je vliezen gebroken zijn...kan dat kloppen???
Ik zeg zou het niet weten als dat zo is heb ik niets gemerkt ik heb wel als ik moet hoesten dat ik iets vocht verlies maar is dat niet gewoon omdat je bekkenbodem slap word?...hij zegt je heb zo goed als geen vruchtwater meer ik wil dat je nu een ctg laat maken en dat ze even een monstertje nemen van als jij hoest.Zo gezegt zo gedaan en wat bleek als ik hoest,kwam er al was het maar minimaal nog wel iets wat vw mee ......ze zegt maar omdat je ook zo weinig vw nog hebt kan dat ook niet veel meer zijn bij het hoesten ze zijn wel degelijk gebroken dus je vliezen.Eigenlijk ging alles toen enorm snel ze ging met de gyn waar ik net vandaan kwam bellen en overlegde samen dat dus wachten tot de 16de geen optie meer was ook mede omdat de baby enorm traag aan het worden was qua actieviteit.Ik moest bloed laten prikken en naar de kraamafdeling en ze zei we gaan de baby morgen al halen ipv de 16de.
Schrik Slik en Overdondert ging ik dus alles laten doen wat me toen stond te doen.
toch gepland en nu nog zo onverwcht ineens.
Ik mocht omdat ik geen koorts had wel naar huis om daar alles nog te pakken en te slapen en werd de 10de om half 8 opgenomen in het zkh.het wachten duurde wel een poosje maar om 10 uur reden ze me dus naar de ok. daar kreeg ik de ruggeprik en mn man werd omgekleed en ik moet zeggen hoe ik er ook tegenop zag die prik heb ik niet tot nauwelijks gevoeld. Mijn man werd er bij gehaald en ik kon als ik omhoog keek meekijken in de lamp ik zeg owjee ik lig al open joh whahhaha vreemd voelde eg niets.
het gesjor aan je voel je en dat ze aan je trekken en duwen maar werkelijk wat is me dit alles 100% meegevallen om 10.28 is Renzo dus geboren en alles was goed de apgarscore was gelukkig 10 dus ik werd dicht gehecht en zou zo snel mogelijk achter man en kind aan gaan.....nog ff op de uitslaapkamer maar dat was maar heel ff.
Toen ze me kwamen halen om naar de kraamafdeling te gaan kreeg ik te horen dat Renzo ondanks zn laaggeboortegewicht en toch iets of wat moeilijk ademstart opgenomen werd op de couveusseafedeling wel in een gewoon bedje maar hij moest wel daar slapen en blijven.
Oooooo je wil niet geloven hoe trots ik was toen ik dat lekkere ding zag wat een wereld knul is het toch.......hij moet nu nog een paar daagjes blijven omdat zn bloedsuiker erg laag bleef en hij die zelf niet omhoog kreeg helaas die moet tussen de 3 en 6 zijn en bij hem kwam hij niet meer over de 2 heen maar hij kwam aan de monitor te liggen kreeg infuus met antibiotica als voorzorg op de bloedtesten en glucose en een sonde voeding toegediend maar goed om een heel lang verhaal toch nog iets korter te houden sinds de sonde die hij vrijdag kreeg is hij met sprongen vooruit gegaan en we hebben alle goed hoop dat hij voor het weekend nog wel thuis komt.............hij is gewoon enorm vooruitgegaan en hebben dus eg goede hoop

pffff verhaal he maar ik stop nu anders blijf ik typen hoe geweldig ik hem vind en hoe knap en mooi en lief en rustog hij wel niet is;-)

dikke kusssssss en groetjes van een enorm trotse mamavanTimo en Renzo

je kan renzo ook bekijken op www.renzolentelink.tk  

hoi van harte gefeliciteerd joh wat een leuk ventje zeg egt prachtig kan nie w8 tot de mijne komt egt heel leuk geniet ervan gr jay_jm

van harte gefeliciteerd!!! ik heb net op zijn site gekeken :D en het zijn echt hele leuke mooie foto's!!
super!!
liefs diana

Hoi mama van Timo en Renzo,

gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Renzo. Wat een gedoe met de datum van de keizersnede zeg. Maar gelukkig is alles goed gekomen.

Ik hoop voor je dat je snel je mannetje thuis hebt.

Veel liefs ...

Hoi!!

Gefeliciteerd!!, Wat een mooi mannetje, ik heb zelf ook een keizersnee (ongepland) gehad dus weet wel een beetje hoe je je voelt!
Geniet er maar van!!

groetjes Daphne (moeder van Owen Kenzo 14-10-06)

Jee, wat een verhaal! Hopelijk mag ie voor het weekend inderdaad naar huis, dat zou wel heerlijk zijn. En het is toch Renzo geworden (jij twijfelde toch tussen een aantal namen?), leuk hoor! Veel geluk met je gezin!

Liefs, Mimi

Hallo

Gefeliciteerd met renzo en wat een mooi mannetje is het zeg.
Mijn eerste is ook met de ks geboren en ja het valt echt reuze mee
Geniet ervan
groetjes chantal

wat een heerlijk lief koppie heeft renzo zeg,
begin nu echt te verlangen naar hoe mijn dochtertje eruit gaat zien. ze zal in ieder geval een beetje getint zijn, vanwege mijn vriends huidskleur, en ze heeft mijn mond en kinnetje. we hebben de echo foto naast mijn babyfoto gelegd en naast die van mijn vriend, ze lijkt sprekend op mij als baby.
owww wat ben ik verliefd zeg op die meid.
geniet van je mannetje. en GEFELICITEERD!!!!!

groetjes Miranda 36 weken

Terug
Bovenaan