bevallingsverhaal soraya

A

Anoniem

Guest
donderdag 27 oktober
smiddags moest ik bij de verloskundige zijn om half 2
zou dan gestript worden wat dus best pijnlijk was

savonds rond 6 uur kreeg ik een weeig gevoel in me rug en onderbuik wat ik dus gelijk weer herkende van me vorige bevalling maar had het gevoel dat het ook nog wel eens kon afzakken dus  afwachten maar

savonds om 8 uur was het nog steets en zei tegen me man dat dit gaat doorzetten me ouders waren er ook aangezien die 550 kilometer verderop wonen

om half 12 savonds had ik weeen van om de 5 minuten en dan een halve minuut lang
toen hebben we de verloskundige gebeld en die zei ga maar onder de douche staan

vrijdag 28 oktober
om 1 uur snachts had ik weeen om de 2 a 3 minutten van 1 minuut lang
en dus de verloskundige gebeld   die kwam  en zei dat ik 6 cm ontsluiting had
het was allemaal best te doen.
gelijk heeft ze me vruchtwater doorgeprikt en vroeg of ik onder de douche weer wou
wat ik wel wilde.
me ouders waren al naar bed me zoontje lag ook op bed
en me man werd aan het werk gezet met warm water halen, vuilnisbak,washandje enz.
om 03:18 kreeg ik persweeen en moest ik op bed gaan liggen
en om 03:31   is onze mooie gezonde dochter feline geboren

de apgar was gelijk goed   ze woog 3360   en 50 cm lang

met mij ging ook alles goed alleen wou de moederkoek niet loslaten
de verloskundige heeft een spuit in me been gezet en flink op me buik zittten duwen
en eindelijk kwam ie los   wel moest ze alles gaan wegen want ik zat net op het randje dat ik teveel bloed had verloren maar gelukkig mocht ik thuis blijven

me zoontje heeft gewoon doorgeslapen en me ouders ook me moeder heeft licht geslapen en kwam naar beneden om naar de wc te gaan toen me man naar buiten liep en vroeg of ze naar de kleindochter kwam kijken   kort daarna kwam me vader ook kijken   me zoontje en me broertjes hebben we maar laten slapen

van begin weeen tot de geboorte van onze dochter duurde maar 10 uurtjes en is me zo reuze mee gevallen  dat ik een 3de kindje zeker niet uitsluit hahahah

Fijn dat het je is mee gevallen!!

Ik neem aan dat je met de datums December bedoeld?! :)

Geniet je verder ook van de kleine??

x Lies

Terug
Bovenaan