Bevallingsverhaal v Liv&Mieka

1 april.
Wij maakte overdag grapjes over dat wij andere lekker voor de gek konden houden. Gelukkig maakte wij in de ochtend nog buikfoto's.
In de middag naar vrienden om spel te spelen.
Onze meid lag net in bed & ik ging met m'n man douchen. Ik was net klaar & ging mij afdrogen. Tijdens het afdrogen braken de vliezen, dat was om half 9. Ik zei tegen m'n man eeuuh volgens mij is het begonnen. Hij dacht dat ik een 1 april grap maakte, maar toen hij mijn gezicht zag wist hij meteen dat het serieus was.
Wij hadden nog niks klaar, geen zh koffer, bed stond nog niet op klossen.
Martijn belde eerst het zh op. Wij konden komen om te kijken of alles goed is met kleine. Daarna ouders van mijn man bellen. Rond 21.15 uur waren de ouders er en rond half 10 waren wij in het ziekenhuis. Alles was goed. rond 23uur konden wij richting huis, want het kon nog even duren.
Ik voelde wel al de rug weeen. 2x in 10 min.
in de auto richting huis ging het ineens sneller. (om de 3 min een wee) Ik zei nog tegen m'n man. Ik denk dat we zo weer kunnen omkeren. Thuis bleef het doorgaan. Wij zijn 10min thuis geweest en toen weer terug richting zh.
M'n schoonmoeder bleef bij ons thuis slapen.
De weeen bleven snel komen. Opvangen in de auto.
Klein stukje lopen had ik 4x een wee.
na half uur in zh zei ik tegen m'n man dat hij pijnbestrijding kon regelen. Ik hield het niet og een uur vol.
Vk zag ook dat het snel ging. Zij voelde en rond 0.45 uur had ik al 5 cm. half uur later 10 cm. Ik heb geen medicatie meer gekregen want het ging allemaal erg snel.
Rond half 2 kreeg ik al persdrang. Een half uur&knip later is onze mooie dochter Liv geboren.
Wat fijn om nu een gewone bevalling mee te maken.
Het ging erg snel allemaal.
Maar o wat ben ik blij.
Het ging zo snel dat ik even aan het idee moest wennen. Onze meid doet het super! Wat een mooi kado.
Ik ben nu helemaal aan het idee gewend en o zo blij&trots op onze mooie meiden.

Liefs
Mieka&Liv

Kom even inbreken (ben een november mamma).
Onze derde dochter heet Liv en ik kan je vertellen dat dat hele lieve meisjes zijn!
Gefeliciteerd! Geniet van je gezin!
groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan