bevallingsverhaal

Hallo allemaal,

Eindelijk is het dan gebeurt. Vrijdag 25 juni 2004 om 16.37 uur ben ik na een zware bevalling en een keizersnee bevallen van onze zoon pieter martijn max. Vrijdagnacht om 4 uur braken thuis mijn vliezen. We moesten om 7 uur in het ziekenhuis zijn want dan zou ik ingeleid worden. Dus ik ben gaan douchen en mijn spullen langzaam gaan pakken. Om kwart over 6 hield ik het niet meer en zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Toen ik in de verloskamer kwam had ik al 3 cm ontsluiting. Aan het infuus gelegd, van 3 cm naar 7 cm ging goed. Van 7 cm naar 9 cm ging lastiger want ik had persdrang en ik mocht niet mee persen. Mijn vriend heeft me heel goed geholpen. De laatste cm was ook lastig. Rond een uur of half 3 mocht ik meepersen. Maar dat viel wel mee, na een uur kwam de gynaecoloog kijken. Omdat onze kleine man met onze neus naar boven lag. En ik op 1 dag na 2 weken overtijd was en onze knul aan de grote kant is. Ben ik rond 4 uur met een nood vaart naar de ok gereden voor een keizersnee. Om 16.37 was het gebeurt. Gisteren zijn we thuis gekomen. Wel weer fijn om thuis te zijn. Nu eerst lekker genieten van mijn kraamtijd. Nou het is een heel verhaal geworden. Iedereen die al is bevallen van harte gefeliciteerd en iedereen die overtijd is veel sterkte.

groetjes,
Deesje

Hoi Dees,

Van harte gefeliciteerd meid. Ik heb het denk ik gemist op juni forum dat je bevallen bent, dus bij deze!!

Wel jammer voor je dat het een keizersnede is geworden, maar ja...zolang jij en de kleine maar gezond zijn!!

Heel veel plezier met de kleine!!

groetjes Karin (mama van Anouk)

Terug
Bovenaan