Bevallingsverhaal

Hoi meiden,

hier weer even wat tijd om mijn verhaal te schrijven.

Op maandag 19 september moest ik op controle bij de verloskundige, daar gaf ik aan dat ik mijn kleine meid alleen in de ochtend had gevoeld. Zij maakte een echo en daarop was te zien dat haar hartje regelmatig klopte, maar ook zij kon geen beweging waarnemen. Voor de zekerheid moesten we voor een ctg naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis heb ik een uur aan de ctg gelegen. Daarop was te zien dat haar hartje mooi regelmatig was, maar ook met de ctg konden ze niet veel bewegingen registreren. De verloskundige in het ziekenhuis heeft toen ook nog een echo gemaakt. Daaruit kwam dat de hoeveelheid vruchtwater nog wel voldoende was, maar ze vond het minimaal. Ze ging overleggen met de gyn en 2 min later kwam ze terug met de mededeling dat ik me de volgende ochtend om 06.45 uur moest melden omdat ik zou worden ingeleid.

Ik was in de avond best gestressd omdat ik niet wist wat me de volgende ochtend stond te gebeuren. Ben de hele nacht op geweest en heb flink lopen spugen.

De volgende ochtend gemeld en toen kreeg ik om 08.00 uur gel en om 13.00 uur gel. Er gebeurde niets, behalve dat ik zelf helemaal niet lekker werd. Ik kreeg verhoging. Om 18.00 uur voelde ik eindelijk een 1ste krampje. Doordat ik niet lekker was kreeg ik een ruggenprik. Nadat de ruggenprik was gezet konden mijn vliezen worden gebroken om 19.00 uur. En om 20.26 mocht ik al persen. Op 20 september is om 20.31 uur is onze dochter Izzie geboren. Dus het is uiteindelijk na het lange wachten op de weeën heel snel gegaan. We zijn dezelfde avond net voor de nacht naar huis gegaan omdat ik lekker in mijn eigen bed wilde slapen.

Het gaat goed met ons. De bv loopt erg goed. Helaas heb ik zelf alleen nog steeds een beetje verhoging. Hopelijk knap ik daar snel van op want voel me daardoor erg slap.

Meiden die nog moeten, heel veel
succes met de bevalling!! Het komt goed.
En alle andere die pas bevallen zijn; gefeliciteerd!!!

Xxxx

Hier gaat het wel goed. Joshua heeft alleen wel last van darmkrampjes en z'n voeding lijkt steeds wat omhoog te komen dus weinig slapen en veel huilen :(
Vanavond met infacol begonnen, hopen dat het helpt. Hij wil als hij niet lekker is alleen maar op m'n arm slapen en dat werkt natuurlijk niet... Met mij gaat het gelukkig goed, zo blij dat ik nu veel meer kan dan tijdens de zwangerschap. Wel nog snel moe, maar dat komt ook vast nog goed.

Hoe is het nu met jou en de kleine?? Wat veranderen baby's snel he als ze nog zo klein zijn :eek:

Terug
Bovenaan