Bevallingsverhaal

mamavan8kids

New member
Zo nu eindelijk even de tijd om mijn verhaal op te schrijven.
We moesten ons om 7 uur melden bij de verloskamers. Eerst hebben we bijna een uur aan het ctg gelegen. Daarna kreeg ik inwendig onderzoek en het bleek dat ze er toch niet helemaal bij konden. Dus werd er een ballon gezet. Dit zou voor ontsluiting moeten gaan zorgen De ballon inbrengen ging helaas niet heel makkelijk ze zijn in totaal een dik uur bezig geweest om hem te plaatsen en de Gynaecoloog heeft me flink moet bezeren helaas. Dit kwam omdat ik littekenweefsel op de baarmoedermond heb zitten en daardoor konden ze er niet tot nauwelijks bij.
Uiteindelijk zat hij en moest ik een paar uur wachten. Heb ondertussen nog ff geslapen en tv gekeken want had niet echt pijn verder. De ballon werd er om 14 uur uitgehaald. Ook dat ging weer niet makkelijk en nog kon de Gynaecoloog niet bij me vliezen. Ook dit kwam door het littekenweefsel hij heeft het uiteindelijk weg moeten masseren wat helaas weer niet zonder pijn ging. De Gynaecoloog vond het heel vervelend en baalde er ook best wel van zei die.
Uiteindelijk om 14:30 kon hij me vliezen doorbreken. Het water gutste eruit, want het was echt heeel veel. Daarna ging het snel kreeg flinke weeen die goed te doen waren op zich.
Al heel snel kreeg ik persdrang en om 16:30 mochten we onze zoon in onze armen sluiten. De hele bevalling heeft dus maar 2 uurtjes geduurd uiteindelijk. Mijn eigen Gynaecoloog heeft de bevalling gedaan, en dat was een geweldig ervaring zo rustig als hij was en zo lief. Echt geweldig. Jidde deed het gelijk heel goed en Jidde heeft een dik uur bij mij op de buik gelegen voor ze hem verder gingen nakijken en aankleden.
Om 18:30 waren op de afdeling met de kleine man. Omdat Jidde wat misselijk was hebben ze s`nachts zijn maagje doorgespoeld. En daarom moesten we een dagje extra blijven.
Vandaag gaat de kraamhulp pas weg, we hebben een herindicatie gehad omdat Jidde van het weekend behoorlijk was afgevallen. Dus we hebben twee extra dagen gekregen erbij dat was wel heerlijk. We hebben dezelfde kraamhulp als ik met tweeling heb gehad en met onze oudste echt een geweldig mens. Nou dit was mijn bevallingsverhaal. Ik ga weer lekker ff knuffelen met mijn mannetje. Iedereen succes met de laatste loodje ik ben benieuwd wie er nu het eerst gaat bevallen. Liefs
 
Knuffel maar lekker en geniet er van daty je deze zwangerschap zo hebt kunnen afsluiten ondanks alle zorgen. Was er een oorzaak voor het vele vruchtwater?
Veel plezier met Jidde (leuke naam trouwens)!
Liefs Bowi (april)
 
Ondanks alles is de bevalling goed gegaan gelukkig.
Nou veel plezier met je kleintje en de andere kids.
Gelukkig is al die narigheid voorbij.

Liefs kim
 
Fijn om te lezen dat het allemaal uiteindelijk voorspoedig is gegaan! En wat een leuke naam! Heel apart! Ik ben ook heel benieuwd wie er nu de volgende gaat zijn die bevalt!

Geniet lekker van je kleine mannetje!

Liefs, Kirsten
 
Terug
Bovenaan