A
Anoniem
Guest
Hoi!!
Hier nog even een bevallingsverslagje van mij.
Myrthe is in 3,5 uur tijd geboren, nadat ik ben gestript bij de VK (38,6 wkn) vanwege een hoge bloeddruk.
Dit was om 9 uur in de ochtend, en om
13;30 uur begonnen de weeén te komen.
15;30 uur waren ze echt best al heftig en is de VK gekomen, ik had toen (nog maar) 4 cm ontsluiting. Dat viel me behoorlijk tegen omdat ik best heftige weeën had, snel achter elkaar.
Ze zou om 18;00 uur terug komen. (NEEEEE, maar ze ging weer)
3 Kwartier later,
16;45 uur, voelde ik in 1 keer het hoofdje naar beneden schieten, en kon ik het persen niet meer tegen houden. De vk moest NU komen...
Gelukkig was ze er met 5 minuten.
Ze heeft snel mijn vliezen gebroken, en met 2 persweeën kon papa Myrthe opvangen, en aan mij geven....
Om 16;55 uur is onze kleine meid geboren.
Ze weegt 3140 gram en is nog geen 50 cm.
Een lekker klein humpie dus.
Meiden, heel veel sterkte en succes met de bevalling!!!
Ik zal af en toe natuurlijk nog even mee kletsen.
Liefs van Vilies en Myrthe
Hier nog even een bevallingsverslagje van mij.
Myrthe is in 3,5 uur tijd geboren, nadat ik ben gestript bij de VK (38,6 wkn) vanwege een hoge bloeddruk.
Dit was om 9 uur in de ochtend, en om
13;30 uur begonnen de weeén te komen.
15;30 uur waren ze echt best al heftig en is de VK gekomen, ik had toen (nog maar) 4 cm ontsluiting. Dat viel me behoorlijk tegen omdat ik best heftige weeën had, snel achter elkaar.
Ze zou om 18;00 uur terug komen. (NEEEEE, maar ze ging weer)
3 Kwartier later,
16;45 uur, voelde ik in 1 keer het hoofdje naar beneden schieten, en kon ik het persen niet meer tegen houden. De vk moest NU komen...
Gelukkig was ze er met 5 minuten.
Ze heeft snel mijn vliezen gebroken, en met 2 persweeën kon papa Myrthe opvangen, en aan mij geven....
Om 16;55 uur is onze kleine meid geboren.
Ze weegt 3140 gram en is nog geen 50 cm.
Een lekker klein humpie dus.
Meiden, heel veel sterkte en succes met de bevalling!!!
Ik zal af en toe natuurlijk nog even mee kletsen.
Liefs van Vilies en Myrthe