Bevestigende echo miskraam toch positief?

<p>Hallo! </p><p>Afgelopen vrijdag ben ik erachter gekomen dat we ons tweede kindje verwachten. Nu had ik gisteren opeens buikkrampen en later op de avond ook licht roze bloed bij het afwegen. De nacht heb ik niet kunnen slapen en ik moest ook heel vaak naar de wc. Bij mijn urine zaten ook bloedpropjes en bij het afvegen was het bloed ook helderder. </p><p>Vanmorgen de VK gebeld, toen was het weer licht roze bloed en even later was het wel weer felrood. Het is nu net of ik gewoon ongesteld ben geworden. </p><p>Volgende week donderdag heb ik een echo om te kijken of alles schoon is, er zijn wonderverhalen waarin mensen wel nog steeds zwanger zijn, maar ik ga uit van het ergste. </p><p> </p><p>Ik vroeg mij af of hier mensen zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt en hoe je daar mee om bent gegaan. </p>

Hoihoi,
ik heb vorig jaar Januari met kleine zes weken een echo gekregen omdat ik aan medicatie zat en positief teste, op de echo was niets te zien, geen vruchtje niets... Hmm miss te vroeg we doen voor zekerheid test, bij hun een vaag streepje, 
doorgestuurd naar gyn, hcg was in bloed aanwezig maar nog niet hoog dus wel
zwanger maar miss minder lang als ik zelf
dacht, die middag gematigd positief naar huis, kreeg onderweg al buikpijn onderin alsof ik ongesteld werd en met vegen licht rosé dit werd volg dag helderrood en daarna soort mega ongesteld. Week erna bloed
laten prikken en indd hcg was aan het zakken ☹️ Maar ik lees verschillende verhalen hier, ook positieve! Dus ik duim met je mee!

Ik heb gisteren al een echo gehad i.v.m. de buikpijn die nog erg heftig was. Het vruchtje is al weg en er is alleen nog wat bloed te zien. 
Het was dus inderdaad een miskraam. 

Terug
Bovenaan