bevestiging gekregen :)

hallo allemaal..

vandaag was t dan zover :) VK geweest :) en de bevestiging..idd een dec mama! :)

als alles gaat zoals t hoort, ben ik6 dec uitgerekent :)

bij de echo van vandaag was nog niet extreem veel te zien, wel een duidelijk vrucht zakje, en er leek hartactie te zijn, maar omdat alles nog zo klein en pril is, was dan niet met 100% zekerheid te zeggen..

in de 1e instantie was ik een beetje bang vandaag, vanmorgen bloedverlies , en later op de dag weer..ik dacht..oh oh ..maar VK zei dat ik me niet druk hoef te maken, pas als ik echt kramp in mijn buik heb, en rood bloed, dit was allebei neit t geval..

mijn slijmvlies ziet er ook prima uit, dik, en dat is een goed teken,,

dus een dag met veel opluchtingen, en duidelijkheden..

over 3 weken nieuwe echo, en dan als t goed is 8 weken zwanger :)

xxx hilmar

Hey Hilmar,

Nice dat je al een vroege echo hebt gehad. Mijn VK-praktijk doe dit meestal niet. Je bent op dezelfde dag uitgerekend als mij. Ik heb ook de 24e pas de eerste echo.

Mijn vk doet dit omdat je dan meestal al hartactie duidelijk kunt zien. (5 weken is nog erg vroeg)

Liefs

en geniet van dit fantastische nieuws

hoihoi

klopt idd..mijn VK doet t normaal gesproken ook niet. maar mijn situatie is een beetje onduidelijk,

10 aug heb ik mijn laatste pil geslikt daarna 8 sept ongesteld en toen pas 25dec..daarna heb ik op 25 jan mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie gehad en daarna niks meer..dus t was bij mij misshcien wel al 8 weken..op t moment dat ik er achter kwam, toen ook VK geweest voor ene echo, maar toen was er nog niks te zien..maarn og steeds onduidelijk dus, vandaar nu weer geweest, en echo zegt 5 weken..dat klopt ook wel dnek ik, want als ik uit ga van mestruatie die 25 feb had moeten komen,maar door onregelmatigheid niet is geweest, klopt t eigenlijk best wel :)

dus vandaar deze "rare" situatie met de vroege echo's :)

xxx

Lieve hilmar,

Wat fijn dat alles er tot nu toe goed uitziet! Zal indd een hele opluchting zijn geweest en nu toch echt.....een December mama! :) :)

Lekker genieten meid en dat de komende 3 weken maar voorbij mogen vliegen....kunnen jullie je wondertje weer even bewonderen!

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan