Bevroren moedermelk van verschillende data

Oké ik kan dus nergens echt een duidelijk antwoordt vinden dus ik hoop dat er hier iemand is die me kan helpen.

Ik heb een tijdje moedermelk afgekolfte omdat ik " overproductie" had. Dit is keurig volgen's de regeltjes de vriezer ingegaan in porties van 100 ml. Nu loopt mijn BV terug en wil ik mijn voorraadje gaan gebruiken.

Nu is mijn vraag: mag ik porties bevroren/ontdooide moedermelk van verschillende dagen  ( bijv. 100 ml van 1 aug. En 50 ml van 2 aug.) mengen tot 1 portie.

Zo ja, moet het dan eerst ontdooit zijn voordat je het mengt en mag het ook bevroren bij elkaar om te ontdooien.

Zo nee, waarom kan dat niet?

ik hoop dat iemand een antwoordt heeft.

Hoihoi. Toen ik nog borstvoeding gaf had ik een voorraadje in de koelkast. Ik moest het op datum zetten zodat de oudste datum als eerst op ging. Op het moment van verwarmen mocht ik oud en nieuw of van verschillende datums door elkaar gebruiken. Dus denk dat het ook zo bij bevroren  borstvoeding werkt, maar weet het dus niet zeker. En ik weet ook niet of je oud en nieuw bij elkaar mag doen op het moment van ontdooien. Waarom bel je niet het cb?

Terug
Bovenaan