bevruchting

ik heb het ook , een week na de vermoedelijke bevruchting, misselijk.
vanochtend een romed test gedaan (ja nu al) en deze was heeeeeel licht positief. Nu wacht ik even tot vaderdag voor een volgende test, dus ik hoop het ook voor jou, dat dit hèt zal zijn.
groeten,
Adren
 
Ik heb het sinds gisteren ook, moet nu zo'n 11 dagen geleden zijn als het gebeurd is... Maar vorige maand had ik het vlak voor ik ongesteld werd, en de maand ervoor had ik het ook een week na de eisprong. Dus... over voor de gek houden gesproken. Toch heb ik weer enorme hoop! We gaan het maar rustig afwachten, toch?
 
Hi Inge,

Had jij het ook dat misselijke gevoel net voordat je ongesteld werd?
Had je het nu ook weer?

Ik heb het nu ook en gisteren ook even, heb morgen de 14 eigenlijk mijn menstruatiedag dus dat zou een slecht teken kunnen zijn omdat dit zou betekenen dat ik gewoon weer ongi word?

Ik had het vorige maand ook het is zo lastig he om te weten is het iets dat hoort bij een eventuele zwangerschap of bij je naderende ongi kan bij alle 2 thuis horen! erg frusti.

Bij mij is het nu ook zo'n 11 dagen geleden zou je er nu al vanuit kunnen gaan dat het niks is deze maand en we dus weer ongi worden, morgen?

Hoor het graag van je...
Heb je er nog iets over te vertellen, iets uitgebreider?

Groetjes Chili
 
Terug
Bovenaan