Bewaren van de positieve zwangerschapstest?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik vroeg mij af. Wat doen jullie met de testen waarop de positieve zwangerschap af te lezen is? Ik heb inmiddels 2 kinderen en ik heb beide testen nog bewaard. Ik heb ze in een soort herinneringendoos gestopt met allerlei snuisterijen rondom de zwangerschap. Ik wil ze eigenlijk niet weggooien, maar ik vind het ook niet heel hygiënisch om ze lang op deze manier te bewaren. Iemand nog leuke ideeën om met de test te doen? Of ben ik de enige die ze nog bewaard heeft ;) ?</p><p>Groetjes, M</p>

Hi! Geen originele ideeën, maar ik heb ook een test bewaard (met de datum erop geschreven). Ik heb zelfs in een herinneringenbox de test die mijn moeder destijds heeft gedaan toen ze zwanger was van mij! 

Alle testen van nummer 1 en nummer 2 bewaard (meerdere per kindje gedaan, want ik wilde weten of de testen zouden oplopen). Ze liggen nu in mijn nachtkastje, bewaard in doosjes. Ik weet nog niet precies wat ik ermee wil doen. Ik heb er voor de zekerheid ook foto's van gemaakt, mochten ze toch vervagen oid.

Terug
Bovenaan