beweeglijke baby

Hoi allemaal,

Ik lees al wel een tijdje mee, erg leuk, maar had tot nu toe nog geen prangende vragen! Nu ben ik wel erg nieuwsgierig hoe het met de beweeglijkheid van jullie kindjes is. Die van mij is echt een druk typje:) Je ziet gewoon wanneer hij/zij zich omdraait, mijn hele buik schokt er dan over. Hebben jullie dat ook? Hoop van jullie te horen!

April

hier nog zo'n springveer! Ik denk zo gemiddeld 6 a 7 keer per dag wordt er even flink rondgedraaid en geschopt (soms best venijnig!). De laatste dagen ze ik ook m'n buik bewegen. Grappig hoor!

Ik herinner me van m'n dochter dat ze op de eerste avond nadat ze geboren was net zo'n beweging maakte als in m'n buik; een heel bijzonder herkenningsmoment!

Geniet ervan!

Jacoline.

Hier gaat mijn kleine ventje ook goed los... Mijn placenta ligt tegen mijn rug aan, dus ik voel hem heel goed. Mijn buik gaat alle kanten op. Hij reageert op een paar dingen heel sterk, eten vooral en daarnaast mijn laptop, zodra die maar met een klein randje mijn buik raakt, dan schopt ie hem weg.
Hebben jullie ook dat jullie kleintje in ene tegen je blaas kunnen schoppen en dat je dan meteen naar de wc moet?

Hoi hoi,

hier is er ook een heeeel bewegelijk. Wanneer ik maar even op mijn gat ga zitten dan denkt hij/zij, ZO nou mag ik haha.
Ik voel hem/haar wel echt wel 10 keer per dag. We zitten al te dollen dat het echt een druk type is .... en dat we straks nog de lol op kunnen.Leuk te horen dat jullie ook zo veel voelen. Succes en veel plezier nog.

Hey! Leuk he, al die beweginkjes?  Ook ik  geniet er ook volop van. Krijg soms ook al flinke trappen. Alleen ligt bij mij de placenta aan de voorkant. Bij dat stuk voel ik vrijwel niks maar vanaf de buitenkant is ook niets te zien of te voelen. M'n vriend vindt dat erg jammer want hij heeft z'n dochter nog steeds niet kunnen voelen. Steeds als ze hard aan het trappelen is roep ik hem en legt hij z'n hand op m'n buik (aan de onderkant, want daar voel ik het meest) maar dan voelt hij het niet of doet ze niks meer. (Hij lijkt een erg rustgevende werking op haar te hebben). Heeft iemand tips of ideeën hoe we   de kans kunnen vergroten dat hij iets voelt?
Liefs,
Marian

Hahahaha,

Ik vrees met grote vrezen de dag dat onze uk geboren wordt..................wat een druktemaker!
Ik voelde al heel vroeg beweging, bij 14,5 week zo ongeveer volgens mij, en dat wordt alleen maar heftiger, lijkt soms net of er een allien uit mijn buik komt zetten!
Vind het heel gezellig en doet ook nog niet echt zeer, hoewel de trappen in mijn blaas toch wat minder zijn, hahahaha!!

Groetjes Rimke
24+3

Hoi allemaal,

Hier ook zo'n drukte maker. Ons zoontje was al heel druk, maar deze maakt er een nog groter feestje van. Ik kan jullie geruststellen, dat het niet hoeft te betekenen dat je ook een drukke baby hebt. Ons zoontje is een rustig mannetje en was ook een rustige baby.

Bij mijn broer en schoonzus was het precies het tegenovergestelde. Hun zoontje was in de buik heel rustig, maar een drukke baby en nu een hele drukke peuter (hij heeft geen adhd gelukkig, daar hebben ze hem al op getest).

Dus geniet lekker van het drukke kindje in je buik, het zegt helemaal nog niets over hoe hij/zij als baby/kind zal zijn.  Al gaat het er soms zo hard aan toe dat het even niet meer genieten is!

Groetjes,
Leeuwtje

Gister vroeg ik om tips over hoe mijn vriend de baby t beste kon voelen omdat dat nog niet gelukt was maar dat hoeft niet meer. Zaten gisteravond een film te kijken en vanut mijn ooghoeken zag ik mijn buik bewegen door de trappen. Echt hilarisch om dat voor de eerste keer te zien. Toen ik dat zei legde mijn vriend zijn hand op mijn buik en voelde haar heel goed. Ik weet niet hoe jullie dat ervaren hebben maar wij vonden het heel bijzonder en hebben allebei een traantje weggepinkt. Prachtig!

Terug
Bovenaan