Beweeglijkheid in buik

ben vandaag 22,5 weken zwanger.
Voel ons kleine meisje al paar weken lekker schoppen. De ene dag iets meer dan de andere.  
't weekend heb ik haar niet veel gevoeld, en maak me dan gelijk zorgen. maar volgens mij is t wel heel normaal dat de uk de ene keer meer beweeglijker is dan de andere x

Hoe is dat bij jullie?

Hoi,

Vandaag ben ik 22 weken en 4 dagen zwanger dus bijna even ver!
En ik heb dat ook hoor, de ene dag is de andere niet, tis ook maar net hoe druk of juist niet ik het heb gehad.
En volgens mij is het ook maar net hoe je kindje ligt, dat kan natuurlijk ook per dag schelen.

Groetjes!

Ik ben vandaag precies 22 weken en merk dat als ik veel beweeg de kleine slaapt en als ik rustig op de bank zit de kleine dan beweegt.

Nu heb ik al sinds donderdag heel veel last van harde buiken dus dan voel ik het allemaal wat minder. Heb mezelf wat te druk gemaakt en teveel gedaan en dat merk ik dan gelijk... Ben niet zo goed in rustig aan doen...

Hoi,
Ik zit zelf op ruim 20 weken en de verloskundige zei tegen mij dat de beweeglijkheid echt heel erg kan verschillen in deze periode. Soms voel je het veel en vaak en de andere dag denk je is het er nog wel?
Dus kloppen doet  je verhaal  wel.

Terug
Bovenaan