Bewegelijk baby's

A

Anoniem

Guest
Hoi,

zoals het onderwerp al zegt. Is er bij jullie ook zoveel leven?
Nu zijn het bij ons natuurlijk twee die er bewegen. Misschien is de ruimte ook wel beperkter. Volgens de groei-echo waren beide baby's even groot als een normale zwangerschap.
Mijn maag en ribben zijn volgens de twins de geschikte plaats om mama te raken. Ik ben straks gewoon blauw van binnen.

Wie heeft er ook van die drukke baby ('s)?
Waar voelen jullie ze het meest?

Groetjes Miranda

Ik heb er maar één in mijn buik, maar voel hem wel voor tien. Hele harde trappen vooral als ik even ga rusten. Heb ook vaak harde buiken ervan. Ik vind dat soms we zwaar hoor. Ik ben nu bijn 32 weken. Succes met de beweglijke baby's

Jufanne 31 week

hoi

ik kon het dit keer later pas goed voelen ivm placententa aan de voorkant maar nu trapt ie en beweegt heel de dag door voor tien,wel leuk hoor maar soms mag het iets minder.heb wel het idee dat het een baby word   met lange benen haha zal morgen eens vragen aan de vk hoe groot ze hem schat en hoe dat ie ligt. gr wendy

Deze uk is ook zeer beweeglijk. Hij heeft ook nog geen vaste plek gevonden, regelmatig maakt ie nog een koprol in mijn buik. Vooral als ik 's avonds net in bed lig, dan gaat mijn buik alle kanten op. Heel grappig om te zien, maar af en toe begint het pijnlijk te worden.
Gisteravond lag ik in bed en toen zette uk zich onderin (vol in mijn blaas) af met zijn voeten en kreeg ik vervolgens bovenin (bijna tegen mijn ribben aan) een enorme kopstoot... AUW!
Mijn dochter was veel rustiger. Die lag vanaf 27/28 wkn in stuitligging en draaide alleen om haar as, terwijl deze uk echt rond buitelt in mijn buik. Ach, eigenlijk geniet ik er wel heel erg van.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

ja onze knul is ook heel erg bewegelijk pfff en vooral op van die momenten dat je het even niet kan hebben zoals gisteren was ik met me man naar de macro geweest en stonden we daarna even in de file en dat was een leuk moment om mama eens lekker te gaan trappen vooral tegen de blaas want ja langs de snelweg gaan zitten plassen doet ze toch niet hahahaah ik dacht echt oke nu plas ik maar in me broek dan hahah maar heb het gelukkig tot thuis nog op kunnen houden ,,
ook leuk als hij begint als je aan het eten bent of net heb gegeten whaaaaaaaa dan komt het gewoon weer uit hahah
voor de rest heerlijk gevoel hoor,,
liefs cora

De laatste paar weken ging de buik nog alle kanten op, nu merk ik dat er minder bewegingsvrijheid is zeg maar.
Hij/zij ligt al weken met het hoofdje naar beneden en ik weet niet wat ie gisteravond aan het doen was, maar dacht dat ie door mijn huis zo naar buiten zou komen, pfff wat een bobbel was dat.
Voetjes trappelen vrolijk in het rond ver boven de navel en af en toe voel ik de handjes bewegen links.
Gisteren voor het 1st een pijnscheut door plotselinge beweging, dat was wel appart.
Maar ik vind het geweldig om het te voelen!

Groetjes

Nou lag ik vannacht net te denken: goh, daar moet ik eens een topic over openen.
En zie hier...

Maar ik had gisterenavond en vannacht wat raars, tenminste zoiets heb ik nog nooit bij mijn andere twee kids gevoeld.
Het was een soort spiertrekking van de baby ofzo (soort fladdergevoel) in mijn buik en heel mijn buik ging in een paar golven op en neer. Vanochtend in bed ongeveer op dezelfde plaats voelde ik dit weer. Dus niet een rustige beweging van een armpje of beentje ofzo, maar echt geshake.

Wie heeft dit weleens gevoeld?
Je gaat je dan ineens ongerust maken he? Zo van: hij/zij heeft toch geen stuipjes en is toch wel gezond?

Groetjes Renata.

hoi

Ik ben dus naar vk geweest en gezegt dat ie kleine wel heel druk was afgelopen dagen en vandaag niet zo,ze zei dat ie waar schijnlijk gewoon een andere houding is aan gaan nemen en vandaar dat het zon drukke bedoeling was.hij lag overigens wel al goed met het hoofdje naar beneden en zijn billen onder mijn ribben haha..dus dat kan het zijn dat oonrustige gevoel in je buik.had dat gisteren heel erg was bezorgd.maar nix aan de hand dus gr wendy 28 wek

Terug
Bovenaan