Bewegelijk in bedje

Hallo moeders,

Ik heb een nachtelijk probleem:
Onze dochter is nu 8 maanden en slaapt prima  's nachts door. Probleem is alleen dat ze continu in bed draait. Ze draait dan  op haar buikje en hangt dan  een beetje moeilijk op handen en knieen in bed.   Dan  ligt ze  ook nog eens overdwars in bed, dus met d'r voeten en d'r hoofdje tegen de spijlen.

Terug draaien kan ze dan weer niet  en begint dan te huilen om papa of mama. Dat betekend dat wij soms wel 5x per nacht eruit moeten om haar weer recht in bed te leggen.....
Ik word er echt helemaal gek en doodmoe van.

Ze  ligt in een slaapzak, die wil ik absoluut niet vast zetten (met veiligheidspelden ofzo), dat vind ik echt doodeng. Ik heb wel opgerolde handdoeken  aan weerszijde van  haar gelegd, maar daar rolt ze gewoon overheen.

Wie o wie heeft een goede tip??

Bedankt.
 
Mijn dochter ligt ook in een slaapzak maar de uiteinde van de slaapzak zit ingestopt tussen het matras en het bedje. Mijn dochter is dan ook nog niet zo oud als jouw dochter.
Ik kan me nog herinneren van vroeger dat slaapzakken ook met een soort lint werden vast gemaakt aan de zijkant en dit zo om de matras gingen zodat deze vast zaten aan de onderkant van het matras.  
 
hoi hoi

mijn zoon is 20 maanden en is ook bewegelijk in bed. hij slaapt bij ons op de kamer en je hoort hem ok draaien. vooral tegen de spijlen aan. hij slaapt zonder slaapzak kwam hij ook uit.


als iemand nog een tip heeft graag.

doei doei lucy
 
hoi,

eigenlijk zit ik met hetzelfde probleem, alleen is mijn zoontje pas zaterdag a.s. 5 maanden. Ik vindt hem overal in zijn ledikantje, boven in de hoek, onderaan en overdwars. ook overdag op zijn kleed moet ik hem constant terug leggen anders schuift hij zichzelf de hele kamer door. Helaas is een slaapzakje voor ons geen optie omdat wij op Curacao wonen en het echt te heet is voor dekentjes e.d.

heeft iemand een idee?

groetjes, lou
 
Terug
Bovenaan