bewegelijk tijdens geven van de fles

sins een week is ze erg bewegelijk tijdens het geven van de fles. Ze draait met haar hoofd alle kanten op. het maakt ook niet uit of ze op het voedingskussen/zitzak of in onze armen ligt.
Ook heeft de omgeving geen invloed. licht/donker/schemer/tv aan of uit etc.... iemand tips?

Ook duwt ze constant de fles eruit en begint dan heel hard te huilen dat ze de fles terug wil. Verder is ze tijdens het drinken ook aan het babbelen en constant lachen.

Ze drinkt de flessen nog gewoon leeg.

Ik ben van septemver..

Hier ook alleen niet met hoofd draaien. Pakt de fles cobtinu vast en duwt dan zo hard met zijn handjes dat ik flink de fles moet tegenhouden... Beetje aan het winkelen tijdens de fles!

Zo herkenbaar. Doet Eline ook. en kan zo irritant zijn, maar dat is puur het nieuwsgierigheid van je kind. Mijn oudste dochter deed dat ook en het komt weer goed, maar dat is zo'n fase, ze zijn gewoon nieuwsgierig.

Saar doet het ook! Dat koppie gaat alle kanten op en ze spuugt de fles uit om 'm vervolgens als een speer terug te willen! Flesje vastpakken ook hier aan de orde!

Ja ook hier herkenbaar! Ze hapt daardoor vaak ook veel lucht mee, waardoor ze zich nadien niet zo happy voelt... De ene fles gaat heel relaxed en de andere is een ware worsteling..

Terug
Bovenaan