bewegelijkheid baby

ik heb een vraag:ik voel mijn baby de gehele dag draaien/bewegen en schoppen (sinds de afgelopen 2/3 weken). als ik moet schatten hoeveel x denk ik dat ik met 70x per dag redelijk in de buurt kom...
ik vraag mij af of dit normaal is, ik weet dat ons kindje schieses heeft dus misschien heeft dat ermee te maken?? moet hij niet slapen?
ik maak me daar een beetje zorgen over, dit is mijn 1e kindje dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. mijn gynecoloog vind het wel erg veel maar zegt dat ik mij geen zorgen hoef te maken...
 
hoi linda

ik heb geen idee, dit is ook pas mijn eerste zwangerschap, maar mijn kindje is best rusitg, hij gaat alleen echt schoppen als ik even rustig lig,
en voor de rest voel ik hem weinig,

alle kindje zijn weer anders,
maar als de gynecoloog zegt dat het niet erg is, zou ik als ik jou was ook echt geen zorgen maken,
aan de eene kant is het alleen maar fijn, want dan weetje dat het kindje nog leeft,
het is ook niks als je kindje helemaal niet voelt,


succes er mee
 
Hoi Linda, ook ons kindje is mega actief in de buik. Ik geloof dat een kindje vanaf week 20 wel 200 tot 500x per dag beweegt. Dus ik zou me geen zorgen maken, maar lekker van je beweeglijke kindje genieten! x
 
Zou me er geen zorgen om maken hoor, je kindje kan tussendoor best heel veel hazeslaapjes doen...

Hier wisselt het per dag.. Pas had ik haar heel de dag nog niet gevoeld, ook niet toen ik er rustig voor ging liggen... Net toen ik dacht als k nu niks voel ga ik toch ff t ziekenhuis bellen kwam ze weer in beweging, pfff

Hebben jullie met de 20 weke echo de schizis ontdekt? Hoop dat jullie ukje er niet teveel hinder aan ondervindt!!!

 
Bij mij zijn de bewegingen op en af. De ene dag heel veel en de andere dag een stuk minder. Vandaag als voorbeeld het gevoel dat mijn blaas het persoonlijke springkussen is van onze ukkepuk, maar je moet er wat voor over hebben he :p haha
 
De eerste bewoog veel meer dan dat deze beeb doet. Ik denk inderdaad dat het per kind verschilt. Bovendien denk ik dat ze ook in hun slaap bewegen. Sommige kindjes zijn de eerste maanden na de geboorte ook extreem beweegelijk in hun slaap.
 
bedankt voor jullie reacties, voel me al wat rustiger! : )
de kans is groot dat ons kindje eerder geboren kan worden door de afwijking schisis dus ben gewoon een beetje onrustig denk ik : (
 
Terug
Bovenaan