Bewegen baby

Hallo iedereen

Ik ben nu 18 weken zwanger van mijn 2 de kindje maar nu begin ik zo te twijfelen of ik haar voel bewegen mijn oudste is 6 jaar en kan me niet goed meer herinneren hoe en wat. Ik maak me best zorgen aangezien je de 2 de hoort te voelen tussen de 16/18 weken. Ik voel wel dingen rommelen in mijn buik en allemaal zon zware plopjes is dat dan de baby?

Groetjes een onzekere moeder
 
De bewegingen zijn in het begin maar heel zacht, dus inderdaad moeilijk zeker te weten. Als een soort stevige luchtbellen.
 
Het is echt nog niet erg als je je baby nog niet voelt hoor! Een goede vriendin voelde haar eerste pas bij 24 weken en haar 2de bij 20 weken. 
Ik voelde zelf mijn eerste bij 16 weken en de tweede bij 13 weken al... Het verschilt nogal dus. 
Wr hebben beiden gezonde, bewegelijke kindjes gekregen;) 
 
Ik voelde mijn eerste met 21 weken en de tweede zelfs later, was een veel rustiger kindje gedurende gehele zwangerschap.. dus dont worry! Geloof dat tot een week of 24 echt niet abnormaal is.
 
Je hoort een 2de helemaal niet tussen de 16 a 18 weken te voelen.
Weet niet wie jou dat heeft wijs gemaakt.
Als je placenta bijv al voor ligt voel je je kindje zowiezo later. En als je kindje andersom ligt ook
Gewoon afwachten en niet zo ongeduldig doen 
 
Mijn placenta ligt achter zeiden ze met de 13 weken echo en toen hebben ze me ook al verteld dat je de 2de zwangerschap de baby tussen 16/18 weken voelt. En dat is mij verteld in het ziekenhuis dus denk wel dat die er verstand van hebben anders zeggen ze het niet
 
Hoi hoi,
Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik mijn kindje tussen de 13 en 15 weken ongeveer en bij mijn tweede zwangerschap nu met 11 weken en 6 dagen. Mijn placenta ligt ook achter!! Maar ondanks alles zeggen ze dat je pas je kindje echt 'regelmatig' gaat voelen bewegen (afhankelijk van hoe je placenta ligt denk ik) met 28 weken. Nog niks om je dus druk om te maken! Komt echt goed, kan mij best voorstellen dat je niet meer echt weet hoe het nou precies voelde. Of nou ja... precies... haha dat zal niet hetzelfde voelen uiteraard!!
 
Terug
Bovenaan