Bewegen tijdens tweelingzwangerschap

<p>Beste iedereen.</p><p>Wij zijn voor eerste keer zwanger en wij zijn,nu 11 weken zwanger van tweeling en ik heb gehoord dat lopen heel gezond is.</p><p>Nu is mij vraag hoeveel moet je bewegen tijdens de zwangerschap?</p>
 
Hoe fitter je bent en blijft hoe beter. Gewoon goed luisteren naar je lichaam en doen wat goed voelt. 


Ik ben echt tot het laatst blijven sporten, heerlijk. Was ook na de bevalling zo weer fit. Voor je baby’s ook goed! 


Ga lekker fietsen, zwemmen en lekker veel blijven wandelen. 
 
Beste Benb.
Wat jammer dat jij niet kon doen.                      Ik was ook beging misselijk en wauw ik niet bewegen en sinds het over is,heb ik daar zin in namelijk.
 
Beste gebruiker10109589.
Bedankt voor de tip en ga ik zeker naar mij lichaam luisteren en hopen dat ik net zo fit wordt als jij.
Alleen zwemmen zit helaas niet vanwege corronavirus nu en nu hopen dat snel de zwembaden open kan?
 
[quote quote=10304698]Beste Benb. Wat jammer dat jij niet kon doen. Ik was ook beging misselijk en wauw ik niet bewegen en sinds het over is,heb ik daar zin in namelijk.[/quote]
Gewoon lekker doen! In het zonnetje is het nu heerlijk. Meerdere keren per dag een blokje om en een frisse neus halen. Fietsen kan natuurlijk ook
 
Terug
Bovenaan