bewegen van kindje ineen keer anders

A

Anoniem

Guest
ik ben nu 30 weken zwanger (pff wat gaat dat snel).
nu had ik laatst een paar dagen last van hartkloppingen. dat is nu over, maar die nacht heeft mn kindje niet 1 keer bewogen terwijl als ik me normaal snachts omdraai of naar de plee ga ik een paar beste schoppen in mn rib ed krijg. de volgende dag heb ik het kindje gelukkig wel gevoeld en maakte me niet echt meer druk. maar vanacht weer niets. een voordeel is dat ik kan doorslapen, maar ik ga me dan toch steeds erger concentreren wanneer het kindje wel schopt. nu vanochtend heeft t wel geschopt en voelde ik ook een uh ik denk beentje van links naar rechts gaan, maar voor mijn idee minder hard dan normaal. nu is het toch ook al weer een tijdje stil. af en toe voel ik nu net wel weer een blubje in mn buik. ook ben ik erg moe, verder niets aan de hand gelukkig.
wie weet of het zo kan zijn dat het ritme van het kindje veranderd. dat het eerst snachts wakker was en nu overdag wat meer ofzo.
ik weet niet zeg me maar wat je denkt als je dit gelzen hebt. alvast bedankt voor de reacties.

denk je na die vrezelijke 3 maanden verlost te zijn van je bezorgdheid, maar dat zal wel doorgaan de rest van mn leven.

Het is normaal dat het kindje steeds minder gaat bewegen. Het groeit tenslotte zo hard dat het bijna geen plaats meer heeft in jouw buik. Ik heb er twee en ben zwanger van de derde en ik heb het dus ook meegemaakt. Voel je het kindje helemaal niet meer dan kan er meer aan de hand zijn. Ga als je het echt niet mee vertrouwd gewoon naar je vk.

Sterkte Groetjes Nova

Ja hoor , bij mij ook ik sta s'morgens niet op voor ik iets heb gevoeld, maar sinds een dag of drie voel ik 's morgens eigenlijk niks. Pas als ik 's avonds naar bed ga dan begint het speel uurtje en ben ik weer helemaal opgelucht. "t blijft toch wel spannend hoor ook die laatste weken.

Hallo,

Ik ben nu 29 weken en 3 dagen en ik merk ook dat t veranderd.
Voorheen was het elke avond standaard om half 7 dat de kleine begon te trappen en dan om een uurtje of 5 in de ochtend weer......
Nu trapt de kleine ook minder vaak en op andere tijden. De kleine begint langzaam aan nu wel de goede houding aan te nemen en kan zich moeilijker gaan draaien.....ik dacht dat ze tot week 32 nog enigsinds konden draaien. Maar dat verschilt natuurlijk ook per kind en hoeveel ruimte er nog is in je buik.
Wat ik wel zou doen is als je je onzeker blijft voelen, gewoon even bellen met de VK. Mijn gyn zegt ook steeds: als jij denkt dat de activiteit minder is, bel gewoon. We kijken liever 1x te veel dan 1x minder. En je moet niet denken dat je lastig bent......
Dus......volg ook je eigen gevoel!

liefs Ukkie

ik ben blij dat jullie dit kennen. stelt me wel n beetje gerust. vandaag heb ik gelukkig nog een paar keer een goede trap gehad. pff.
tja ik wil niet een zeur zijn bij de vk, maar je hebtr gelijk. beter 1 keer te veel dan te weinig.
dank voor jullie reacties.

Terug
Bovenaan